Принципи організації самостійної роботи студентів та вимоги до її проведення

Autor

  • Анна Володимирівна Котова Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine
  • Рима Леонардівна Туренко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 4, м. Харків, Україна, 61022, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52181

Słowa kluczowe:

вимоги, самостійна робота, студенти, принципи організації, вимоги до проведення, завдання

Abstrakt

У статті проаналізовано визначення самостійної роботи як дидактичного явища. Розкрито основні принципи її організації (активність студентів, індивідуалізація навчання, доступність матеріалу, що вивчається, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність у формуванні навичок самостійної роботи, свідомість та самостійність навчання та інші) та визначено вимоги до її проведення

Biogramy autorów

Анна Володимирівна Котова, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 4, м. Харків, Україна, 61022

Доцент, кандидат педагогічних наук

Кафедра англійської мови

Рима Леонардівна Туренко, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 4, м. Харків, Україна, 61022

Старший викладач

Кафедра англійської мови

Bibliografia

Shishkina, N. O. (2004). Organizatsiya samostiynoyi roboti studentiv u protsesi vivchennya yuridichnih distsiplin u vischomu navchalnomu pedagogichnomu zakladi. Kharkiv, 21.

Klochko, V. P. (1992). Formyi i metodyi stimulirovaniya poznavatelnoy deyatelnosti studentov v protsesse samostoyatelnoy rabotyi. Samostoyatelnaya rabota studentov kak prioritetnaya forma uchebnogo protsessa, 92, 36–41.

Pidkasistyiy, P. I. (2004). Organizatsiya uchebno-poznavatelnoy deyatelnosti studentov. Moscow: Pedagogicheskoe obshestvo Rosij, 112.

Kushnir, G. L. (2013). Rol didaktichnih printsipiv navchannya u protsesi zasvoennya kraeznavchih znan studentami. Naukovi zapiski NDU imeni M. Gogolya, 5, 160–166

Paliy, V. V., Ushenin, V. A. (1992). Planirovanie samostoyatelnoy rabotyi studentov. Samostoyatelnaya rabota studentov kak prioritetnaya forma uchebnogo protsessa, 92, 8−14.

Harlamov, I. F. (1990). Pedagogika. Moscow: Vysha shkola, 576

Avramenko, V. I. (1988). Sovershenstvovanie samostoyatelnoy rabotyi studentov po inostrannomu yazyiku putem ispolzovaniya TSO. Intensifikatsiya uchebnogo protsessa i samostoyatelnaya rabota studentov, 114–116.

Esipov, B. P. (1961). Samostoyatelnaya rabota uchaschihsya na urokah. Moskva: Gosudarstvennoe uchebno-pedagogicheskoe izdatel'stvo ministerstva prosveshhenija RSFSR, 239

Kozakov, V. A. (1990) Samostoyatelnaya rabota studentov i ee informatsionnoe obespechenie. Kyiv: Vysha shkola, 248.

Lozova, V. I. (Ed.) (2006). Lektsiyi z pedagogiki vischoyi shkoli. Kharkiv: OVS, 296.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-10-29

Numer

Dział

Pedagogical Education