Психологічний супровід входження молодих педагогів в освітню організацію
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53479Słowa kluczowe:
молодий педагог, адаптація, входження, супровід, тренінг, психологічна підтримка, входження в організаціюAbstrakt
У статті розглядається важлива проблема діяльності психологів – підготовка молодих учителів до входження в освітню організацію. Розкрито особливості психологічного супроводу та специфіку входження молодих педагогів в освітню організацію; подано дизайн тренінгу, який сприяє ефективному входженню молодих педагогам в освітянське середовище. Використано інтерактивні методи навчання, які допомагають молодим педагогам засвоїти психологічні особливості вдалого входження в освітню організацію
Bibliografia
Zhukova, A., Mal'ceva, V. (2008). Organizacija psyhologichnogo suprovodu. Zhurnal vidkrytyj urok. Available at: http://osvita.ua/school/method/psychology/988/
Kolominskij, Ja. L., Pleskaleva, N. M., Zajac, I. I., Mitrahovich, O. A.; Kolominskogo, Ja. L. (Ed.) (2007). Psihologija pedagogicheskogo vzaimodejstvija. Sankt-Peterburg: Rech', 240.
Lukashevich, N. P., Singaevskaja, I. V., Bondarchuk, E. I.; Lukashevicha, N. P. (Ed.) (1997). Psihologija truda. Kyiv: MAUP, 111.
Podoljak, L. G., Jurchenko, V. I. (2008). Psyhologija vyshhoi' shkoly: Praktykum. Kyiv: Karavela, 336.
Karamushky, L. M. (Ed.) (2008). Tehnologija psyhologichnoi' pidgotovky personalu organizacij do roboty v umovah social'no-ekonomichnyh zmin (na materiali osvitnih organizacij). Kyiv: Naukovyj svit, 19–22.
Karamushky, L. M. (Ed.) (2005). Tehnologii' roboty organizacijnyh psyhologiv. Kyiv: INKOS, 366.
Mushkevych, M. I.; Maksymenka, S. D. (Ed.) (2011). Ponjattja suprovodu u suchasnij psyhologichnij nauci. Vol. XIII, Issue. 1. Kyiv, 287–294.
Baklyc'kyj, I. O. (2008). Psyhologija praci. Kyiv: Znannja, 655.
Karamushka, L. M., Kurycja, D. I.; Maksymenko, S. D. (Ed.) (2012). Zmist ta struktura treningu «Psyhologichni osnovy profilaktyky ta podolannja profesijnogo stresu v personalu derzhadministracij». Kyiv: A.S.K., 53–61.
Tolkov, O. C.; Maksymenko, S. D., Karamushky, L. M. (Ed.) (2010). Navchal'na programa treningu «Psyhologichni osoblyvosti dijal'nosti personalu vyshhyh navchal'nyh zakladiv v umovah social'no-ekonomichnyh zmin». Vol. 1, Issue 21. Kyiv: Vyd-vo «A.S.K», 53–61.
Vihanskij, O. S., Naumov, A. I. (2003). Menedzhment. Moscow: Gardariki, 528.
Gol'shtejn, A., Homyk, V., Homyka, V. (2003). Trening umin' spilkuvannja: jak dopomogty problemnym pidlitkam. Kyiv: Lybid', 520.
Vydrina, N. N. (2013). Programma raboty specialista po soprovozhdeniju molodyh pedagogov «Krug pomoshhi». Available at: http://www.resobr.ru/materials/46/42800/
Tihomirova, O. G. (2008). Organizacionnaja kul'tura formirovanie, razvitie i ocenka. Sankt-Peterburg, 148.
Ladanov, I. D. (2004). Prakticheskij menedzhment. Psihotehnika upravlenija i samotrenirovki. Moscow: Korporativnye strategi, 496.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Максим Володимирович Москальов
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.