Психологічний супровід входження молодих педагогів в освітню організацію
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53479Ключові слова:
молодий педагог, адаптація, входження, супровід, тренінг, психологічна підтримка, входження в організаціюАнотація
У статті розглядається важлива проблема діяльності психологів – підготовка молодих учителів до входження в освітню організацію. Розкрито особливості психологічного супроводу та специфіку входження молодих педагогів в освітню організацію; подано дизайн тренінгу, який сприяє ефективному входженню молодих педагогам в освітянське середовище. Використано інтерактивні методи навчання, які допомагають молодим педагогам засвоїти психологічні особливості вдалого входження в освітню організацію
Посилання
Zhukova, A., Mal'ceva, V. (2008). Organizacija psyhologichnogo suprovodu. Zhurnal vidkrytyj urok. Available at: http://osvita.ua/school/method/psychology/988/
Kolominskij, Ja. L., Pleskaleva, N. M., Zajac, I. I., Mitrahovich, O. A.; Kolominskogo, Ja. L. (Ed.) (2007). Psihologija pedagogicheskogo vzaimodejstvija. Sankt-Peterburg: Rech', 240.
Lukashevich, N. P., Singaevskaja, I. V., Bondarchuk, E. I.; Lukashevicha, N. P. (Ed.) (1997). Psihologija truda. Kyiv: MAUP, 111.
Podoljak, L. G., Jurchenko, V. I. (2008). Psyhologija vyshhoi' shkoly: Praktykum. Kyiv: Karavela, 336.
Karamushky, L. M. (Ed.) (2008). Tehnologija psyhologichnoi' pidgotovky personalu organizacij do roboty v umovah social'no-ekonomichnyh zmin (na materiali osvitnih organizacij). Kyiv: Naukovyj svit, 19–22.
Karamushky, L. M. (Ed.) (2005). Tehnologii' roboty organizacijnyh psyhologiv. Kyiv: INKOS, 366.
Mushkevych, M. I.; Maksymenka, S. D. (Ed.) (2011). Ponjattja suprovodu u suchasnij psyhologichnij nauci. Vol. XIII, Issue. 1. Kyiv, 287–294.
Baklyc'kyj, I. O. (2008). Psyhologija praci. Kyiv: Znannja, 655.
Karamushka, L. M., Kurycja, D. I.; Maksymenko, S. D. (Ed.) (2012). Zmist ta struktura treningu «Psyhologichni osnovy profilaktyky ta podolannja profesijnogo stresu v personalu derzhadministracij». Kyiv: A.S.K., 53–61.
Tolkov, O. C.; Maksymenko, S. D., Karamushky, L. M. (Ed.) (2010). Navchal'na programa treningu «Psyhologichni osoblyvosti dijal'nosti personalu vyshhyh navchal'nyh zakladiv v umovah social'no-ekonomichnyh zmin». Vol. 1, Issue 21. Kyiv: Vyd-vo «A.S.K», 53–61.
Vihanskij, O. S., Naumov, A. I. (2003). Menedzhment. Moscow: Gardariki, 528.
Gol'shtejn, A., Homyk, V., Homyka, V. (2003). Trening umin' spilkuvannja: jak dopomogty problemnym pidlitkam. Kyiv: Lybid', 520.
Vydrina, N. N. (2013). Programma raboty specialista po soprovozhdeniju molodyh pedagogov «Krug pomoshhi». Available at: http://www.resobr.ru/materials/46/42800/
Tihomirova, O. G. (2008). Organizacionnaja kul'tura formirovanie, razvitie i ocenka. Sankt-Peterburg, 148.
Ladanov, I. D. (2004). Prakticheskij menedzhment. Psihotehnika upravlenija i samotrenirovki. Moscow: Korporativnye strategi, 496.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Максим Володимирович Москальов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.