Психологічний супровід входження молодих педагогів в освітню організацію

Авторы

  • Максим Володимирович Москальов Киевский университет имени Бориса Гринченка ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53479

Ключевые слова:

молодий педагог, адаптація, входження, супровід, тренінг, психологічна підтримка, входження в організацію

Аннотация

У статті розглядається важлива проблема діяльності психологів – підготовка молодих учителів до входження в освітню організацію. Розкрито особливості психологічного супроводу та специфіку входження молодих педагогів в освітню організацію; подано дизайн тренінгу, який сприяє ефективному входженню молодих педагогам в освітянське середовище. Використано інтерактивні методи навчання, які допомагають молодим педагогам засвоїти психологічні особливості вдалого входження в освітню організацію

Биография автора

Максим Володимирович Москальов, Киевский университет имени Бориса Гринченка ул. Бульварно-Кудрявская, 18/2, г. Киев, Украина, 04053

Доцент, кандидат психологических наук

Кафедра общей, возрастной и педагогической психологии

Библиографические ссылки

Zhukova, A., Mal'ceva, V. (2008). Organizacija psyhologichnogo suprovodu. Zhurnal vidkrytyj urok. Available at: http://osvita.ua/school/method/psychology/988/

Kolominskij, Ja. L., Pleskaleva, N. M., Zajac, I. I., Mitrahovich, O. A.; Kolominskogo, Ja. L. (Ed.) (2007). Psihologija pedagogicheskogo vzaimodejstvija. Sankt-Peterburg: Rech', 240.

Lukashevich, N. P., Singaevskaja, I. V., Bondarchuk, E. I.; Lukashevicha, N. P. (Ed.) (1997). Psihologija truda. Kyiv: MAUP, 111.

Podoljak, L. G., Jurchenko, V. I. (2008). Psyhologija vyshhoi' shkoly: Praktykum. Kyiv: Karavela, 336.

Karamushky, L. M. (Ed.) (2008). Tehnologija psyhologichnoi' pidgotovky personalu organizacij do roboty v umovah social'no-ekonomichnyh zmin (na materiali osvitnih organizacij). Kyiv: Naukovyj svit, 19–22.

Karamushky, L. M. (Ed.) (2005). Tehnologii' roboty organizacijnyh psyhologiv. Kyiv: INKOS, 366.

Mushkevych, M. I.; Maksymenka, S. D. (Ed.) (2011). Ponjattja suprovodu u suchasnij psyhologichnij nauci. Vol. XIII, Issue. 1. Kyiv, 287–294.

Baklyc'kyj, I. O. (2008). Psyhologija praci. Kyiv: Znannja, 655.

Karamushka, L. M., Kurycja, D. I.; Maksymenko, S. D. (Ed.) (2012). Zmist ta struktura treningu «Psyhologichni osnovy profilaktyky ta podolannja profesijnogo stresu v personalu derzhadministracij». Kyiv: A.S.K., 53–61.

Tolkov, O. C.; Maksymenko, S. D., Karamushky, L. M. (Ed.) (2010). Navchal'na programa treningu «Psyhologichni osoblyvosti dijal'nosti personalu vyshhyh navchal'nyh zakladiv v umovah social'no-ekonomichnyh zmin». Vol. 1, Issue 21. Kyiv: Vyd-vo «A.S.K», 53–61.

Vihanskij, O. S., Naumov, A. I. (2003). Menedzhment. Moscow: Gardariki, 528.

Gol'shtejn, A., Homyk, V., Homyka, V. (2003). Trening umin' spilkuvannja: jak dopomogty problemnym pidlitkam. Kyiv: Lybid', 520.

Vydrina, N. N. (2013). Programma raboty specialista po soprovozhdeniju molodyh pedagogov «Krug pomoshhi». Available at: http://www.resobr.ru/materials/46/42800/

Tihomirova, O. G. (2008). Organizacionnaja kul'tura formirovanie, razvitie i ocenka. Sankt-Peterburg, 148.

Ladanov, I. D. (2004). Prakticheskij menedzhment. Psihotehnika upravlenija i samotrenirovki. Moscow: Korporativnye strategi, 496.

Опубликован

2015-11-24

Выпуск

Раздел

Психологические науки