Програма та вхідні результати перевірки ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64141Słowa kluczowe:
вчитель технологій, інженерно-графічна підготовка, методична система, результати перевіркиAbstrakt
У статті представлено програму науково-педагогічного дослідження ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій; окреслено його мету, завдання та основні етапи; охарактеризовано систему методів дослідження. Окрему увагу приділено науково-педагогічному експерименту як основному методу пошуково-дослідної роботи. Здійснено аналіз результатів вхідного діагностування рівня інженерно-графічної підготовки студентів, одержаних на констатувальному етапі науково-педагогічного експерименту
Bibliografia
Baskakov, A. Ya., Tulenkov, N. V. (2004). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Scientific Research Methodology]. Kyiv: MAUP, 216.
Zagvyazinskiy, V. I. (1982). Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya [Methodology and methods of didactic study]. Moscow: Pedagogika, 160.
Kyiveryalg, A. A. (1980). Metodyi issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Research methods in vocational pedagogy]. Tallinn: Valgus, 334.
Novikov, A. M. (1996). Nauchno-eksperimentalnaya rabota v obrazovatelnom uchrezhdenii [Research and experimental work in an educational institution]. Moscow: RAO, 134.
Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya i metodika pedagogicheskih issledovaniy (v pomosch nachinayu schemu issledovatelyu) [Methodology and methods of educational research (to help the novice researcher)]. Moscow: Pedagogika, 152.
Antonovych, Ye. A., Vasylyshyn, Ya. V., Shpilchak, V. A.; Antonovych, Ye. A. (Ed.) (2006). Kreslennia [Drawing]. Lviv: Svit, 512.
Bogolyubov, S. K. (2000). Inzhenernaya grafika [Engineering graphics]. Moscow: Mashinostroenie, 352.
Mykhailenko, V. Ye., Naidysh, V. M., Pidkorytov, A. M., Skydan, I. A.; V. Ye. Mykhailenko (Ed.) (2001). Inzhenerna ta kompiuterna hrafika [Engineering and computer graphics]. Kyiv: Vyshcha shkola, 350.
Khaskin, A. M. (1976). Kreslennia [Drawing]. Kyiv: Vyshcha shkola, 436.
Hedzyk, A. M. (2011). Systema pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii do vykladannia kursu kreslennia v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [System of preparation of future teacher of technologies to teaching of course of draft in general educational establishments]. Kyiv, 46.
Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Theory and methods of graphical training of engineering specialities students at higher educational establishments]. Ternopol, 460.
Koziar, M. M. (2012). Teoretychni i metodychni osnovy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv u haluzi vodnoho hospodarstva zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodical basics of graphic training of future engineers in the field of water resources by means of innovative technologies]. Kyiv, 38.
Raykovska, G. O. (2011). Teoretyko-metodychni zasady hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [The development of the students' technical thinking in the process of the mechanical drawing study]. Kyiv, 46.
Sydorenko, V. K. (1995). Intehratsiia trudovoho navchannia i kreslennia yak zasib rozvytku tekhnichnykh zdibnostei shkoliariv [The integration of labor studies and drawings as means of technical abilities of students]. Kyiv, 350.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2016 Іван Дмитрович Нищак
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.