Програма та вхідні результати перевірки ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64141Ключевые слова:
вчитель технологій, інженерно-графічна підготовка, методична система, результати перевіркиАннотация
У статті представлено програму науково-педагогічного дослідження ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій; окреслено його мету, завдання та основні етапи; охарактеризовано систему методів дослідження. Окрему увагу приділено науково-педагогічному експерименту як основному методу пошуково-дослідної роботи. Здійснено аналіз результатів вхідного діагностування рівня інженерно-графічної підготовки студентів, одержаних на констатувальному етапі науково-педагогічного експерименту
Библиографические ссылки
Baskakov, A. Ya., Tulenkov, N. V. (2004). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Scientific Research Methodology]. Kyiv: MAUP, 216.
Zagvyazinskiy, V. I. (1982). Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya [Methodology and methods of didactic study]. Moscow: Pedagogika, 160.
Kyiveryalg, A. A. (1980). Metodyi issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Research methods in vocational pedagogy]. Tallinn: Valgus, 334.
Novikov, A. M. (1996). Nauchno-eksperimentalnaya rabota v obrazovatelnom uchrezhdenii [Research and experimental work in an educational institution]. Moscow: RAO, 134.
Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya i metodika pedagogicheskih issledovaniy (v pomosch nachinayu schemu issledovatelyu) [Methodology and methods of educational research (to help the novice researcher)]. Moscow: Pedagogika, 152.
Antonovych, Ye. A., Vasylyshyn, Ya. V., Shpilchak, V. A.; Antonovych, Ye. A. (Ed.) (2006). Kreslennia [Drawing]. Lviv: Svit, 512.
Bogolyubov, S. K. (2000). Inzhenernaya grafika [Engineering graphics]. Moscow: Mashinostroenie, 352.
Mykhailenko, V. Ye., Naidysh, V. M., Pidkorytov, A. M., Skydan, I. A.; V. Ye. Mykhailenko (Ed.) (2001). Inzhenerna ta kompiuterna hrafika [Engineering and computer graphics]. Kyiv: Vyshcha shkola, 350.
Khaskin, A. M. (1976). Kreslennia [Drawing]. Kyiv: Vyshcha shkola, 436.
Hedzyk, A. M. (2011). Systema pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii do vykladannia kursu kreslennia v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [System of preparation of future teacher of technologies to teaching of course of draft in general educational establishments]. Kyiv, 46.
Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Theory and methods of graphical training of engineering specialities students at higher educational establishments]. Ternopol, 460.
Koziar, M. M. (2012). Teoretychni i metodychni osnovy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv u haluzi vodnoho hospodarstva zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodical basics of graphic training of future engineers in the field of water resources by means of innovative technologies]. Kyiv, 38.
Raykovska, G. O. (2011). Teoretyko-metodychni zasady hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [The development of the students' technical thinking in the process of the mechanical drawing study]. Kyiv, 46.
Sydorenko, V. K. (1995). Intehratsiia trudovoho navchannia i kreslennia yak zasib rozvytku tekhnichnykh zdibnostei shkoliariv [The integration of labor studies and drawings as means of technical abilities of students]. Kyiv, 350.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2016 Іван Дмитрович Нищак
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .