Програма та вхідні результати перевірки ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • Іван Дмитрович Нищак Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100, Україна https://orcid.org/0000-0002-1750-6708

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64141

Ключові слова:

вчитель технологій, інженерно-графічна підготовка, методична система, результати перевірки

Анотація

У статті представлено програму науково-педагогічного дослідження ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій; окреслено його мету, завдання та основні етапи; охарактеризовано систему методів дослідження. Окрему увагу приділено науково-педагогічному експерименту як основному методу пошуково-дослідної роботи. Здійснено аналіз результатів вхідного діагностування рівня інженерно-графічної підготовки студентів, одержаних на констатувальному етапі науково-педагогічного експерименту

Біографія автора

Іван Дмитрович Нищак, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, Україна, 82100

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра методики трудового і професійного навчання та декоративно-ужиткового мистецтва

Посилання

Baskakov, A. Ya., Tulenkov, N. V. (2004). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Scientific Research Methodology]. Kyiv: MAUP, 216.

Zagvyazinskiy, V. I. (1982). Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya [Methodology and methods of didactic study]. Moscow: Pedagogika, 160.

Kyiveryalg, A. A. (1980). Metodyi issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Research methods in vocational pedagogy]. Tallinn: Valgus, 334.

Novikov, A. M. (1996). Nauchno-eksperimentalnaya rabota v obrazovatelnom uchrezhdenii [Research and experimental work in an educational institution]. Moscow: RAO, 134.

Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya i metodika pedagogicheskih issledovaniy (v pomosch nachinayu schemu issledovatelyu) [Methodology and methods of educational research (to help the novice researcher)]. Moscow: Pedagogika, 152.

Antonovych, Ye. A., Vasylyshyn, Ya. V., Shpilchak, V. A.; Antonovych, Ye. A. (Ed.) (2006). Kreslennia [Drawing]. Lviv: Svit, 512.

Bogolyubov, S. K. (2000). Inzhenernaya grafika [Engineering graphics]. Moscow: Mashinostroenie, 352.

Mykhailenko, V. Ye., Naidysh, V. M., Pidkorytov, A. M., Skydan, I. A.; V. Ye. Mykhailenko (Ed.) (2001). Inzhenerna ta kompiuterna hrafika [Engineering and computer graphics]. Kyiv: Vyshcha shkola, 350.

Khaskin, A. M. (1976). Kreslennia [Drawing]. Kyiv: Vyshcha shkola, 436.

Hedzyk, A. M. (2011). Systema pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii do vykladannia kursu kreslennia v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [System of preparation of future teacher of technologies to teaching of course of draft in general educational establishments]. Kyiv, 46.

Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Theory and methods of graphical training of engineering specialities students at higher educational establishments]. Ternopol, 460.

Koziar, M. M. (2012). Teoretychni i metodychni osnovy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv u haluzi vodnoho hospodarstva zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodical basics of graphic training of future engineers in the field of water resources by means of innovative technologies]. Kyiv, 38.

Raykovska, G. O. (2011). Teoretyko-metodychni zasady hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [The development of the students' technical thinking in the process of the mechanical drawing study]. Kyiv, 46.

Sydorenko, V. K. (1995). Intehratsiia trudovoho navchannia i kreslennia yak zasib rozvytku tekhnichnykh zdibnostei shkoliariv [The integration of labor studies and drawings as means of technical abilities of students]. Kyiv, 350.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-27

Номер

Розділ

Педагогічна освіта