Програма та вхідні результати перевірки ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64141Ключові слова:
вчитель технологій, інженерно-графічна підготовка, методична система, результати перевіркиАнотація
У статті представлено програму науково-педагогічного дослідження ефективності методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій; окреслено його мету, завдання та основні етапи; охарактеризовано систему методів дослідження. Окрему увагу приділено науково-педагогічному експерименту як основному методу пошуково-дослідної роботи. Здійснено аналіз результатів вхідного діагностування рівня інженерно-графічної підготовки студентів, одержаних на констатувальному етапі науково-педагогічного експерименту
Посилання
Baskakov, A. Ya., Tulenkov, N. V. (2004). Metodologiya nauchnogo issledovaniya [Scientific Research Methodology]. Kyiv: MAUP, 216.
Zagvyazinskiy, V. I. (1982). Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya [Methodology and methods of didactic study]. Moscow: Pedagogika, 160.
Kyiveryalg, A. A. (1980). Metodyi issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Research methods in vocational pedagogy]. Tallinn: Valgus, 334.
Novikov, A. M. (1996). Nauchno-eksperimentalnaya rabota v obrazovatelnom uchrezhdenii [Research and experimental work in an educational institution]. Moscow: RAO, 134.
Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya i metodika pedagogicheskih issledovaniy (v pomosch nachinayu schemu issledovatelyu) [Methodology and methods of educational research (to help the novice researcher)]. Moscow: Pedagogika, 152.
Antonovych, Ye. A., Vasylyshyn, Ya. V., Shpilchak, V. A.; Antonovych, Ye. A. (Ed.) (2006). Kreslennia [Drawing]. Lviv: Svit, 512.
Bogolyubov, S. K. (2000). Inzhenernaya grafika [Engineering graphics]. Moscow: Mashinostroenie, 352.
Mykhailenko, V. Ye., Naidysh, V. M., Pidkorytov, A. M., Skydan, I. A.; V. Ye. Mykhailenko (Ed.) (2001). Inzhenerna ta kompiuterna hrafika [Engineering and computer graphics]. Kyiv: Vyshcha shkola, 350.
Khaskin, A. M. (1976). Kreslennia [Drawing]. Kyiv: Vyshcha shkola, 436.
Hedzyk, A. M. (2011). Systema pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii do vykladannia kursu kreslennia v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [System of preparation of future teacher of technologies to teaching of course of draft in general educational establishments]. Kyiv, 46.
Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Theory and methods of graphical training of engineering specialities students at higher educational establishments]. Ternopol, 460.
Koziar, M. M. (2012). Teoretychni i metodychni osnovy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv u haluzi vodnoho hospodarstva zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodical basics of graphic training of future engineers in the field of water resources by means of innovative technologies]. Kyiv, 38.
Raykovska, G. O. (2011). Teoretyko-metodychni zasady hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv tekhnichnykh spetsialnostei zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [The development of the students' technical thinking in the process of the mechanical drawing study]. Kyiv, 46.
Sydorenko, V. K. (1995). Intehratsiia trudovoho navchannia i kreslennia yak zasib rozvytku tekhnichnykh zdibnostei shkoliariv [The integration of labor studies and drawings as means of technical abilities of students]. Kyiv, 350.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Іван Дмитрович Нищак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.