Уміння розв’язувати методичні задачі як внутрішній резерв методичної компетентності вчителя
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64614Słowa kluczowe:
методична компетентність вчителя, методична діяльність вчителя, методична задача, процес розв’язування методичні задачіAbstrakt
Методичну діяльність вчителя представлено як розв’язування ланцюжка методичних задач. Методичну задачу визначено ситуацію, що виникає у процесі методичної діяльності вчителя, метою якої є навчання учнів певного змісту. Досліджено операційний склад уміння розв’язувати різні види методичних задач: стандартних розумових, стандартних практичних, проблемних розумових та проблемних практичних задач
Bibliografia
Skvorcova, S. A. (2014). Puti formirovanija professional'noj kompetentnosti budushhih uchitelej. Integracija obshhego i professional'nogo matematicheskogo obrazovanija stran evropejskogo sodruzhestva v kontekste Bolonskogo soglashenija. Brjansk: Izd-vo OOO «Ladomir», 192–202.
Skvorcova, S. O., Gajevec', Ja. S. (2013). Pidgotovka majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv do navchannja molodshyh shkoljariv rozv’jazuvaty sjuzhetni matematychni zadachi. Kharkiv: «Ranok – NT», 332.
Skvortsova, S. А., Gaevets, Ya. S. (2013). Methodical system of training of future elementary school teachers for teaching younger schoolchildren narrative mathematical problems solving. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 9, 23–27.
Ball, G. A. (1970). O psihologicheskom soderzhanii ponjatija «zadacha». Voprosy psihologii, 6, 75–85.
Skvortsova, S.; Ostenda, A., Nestorenko, T. (Eds.) (2016). Methodical competency of primary school teachers. Information and technologies in the development of socio-economic systems. Katowicach: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej, 55–63.
Skvorcova, S. A. (2015). Formirovanie metodicheskoj kompetentnosti budushhih uchitelej posredstvom uchebnoj discipliny «Metodika obuchenija matematike». Psihologie Pedagogie specială Asistenţă socială. Chişinău, 24–32.
Skvorcova, S. O. (2015). Metodychna zadacha v konteksti dijal'nosti vchytelja. Vol. 2. Perspektyvni naprjamy naukovyh doslidzhen'. Kyiv: Vyd-vo «Centr navchal'noi' literatury», 45–46.
Matjash, O. I.; Skafa, O. I. (Ed.) (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja matematyky do navchannja uchniv geometrii'. Vinnycja: TOV «Nilan-LTD», 450.
Skvorcova, S. O. (2015). Navchal'no-metodychni zadachi jak zasib formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv. Problemy ta perspektyvy fahovoi' pidgotovky vchytelja matematyky. Vinnycja: Planer, 48–50.
Akulenko, I. A. (2013). Kompetentnisno orijentovana metodychna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja matematyky profil'noi' shkoly (teoretychnyj aspekt). Cherkasy: Vydavec' Chabanenko Ju., 460.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2016 Светлана Алексеевна Скворцова
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.