Уміння розв’язувати методичні задачі як внутрішній резерв методичної компетентності вчителя
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64614Ключевые слова:
методична компетентність вчителя, методична діяльність вчителя, методична задача, процес розв’язування методичні задачіАннотация
Методичну діяльність вчителя представлено як розв’язування ланцюжка методичних задач. Методичну задачу визначено ситуацію, що виникає у процесі методичної діяльності вчителя, метою якої є навчання учнів певного змісту. Досліджено операційний склад уміння розв’язувати різні види методичних задач: стандартних розумових, стандартних практичних, проблемних розумових та проблемних практичних задач
Библиографические ссылки
Skvorcova, S. A. (2014). Puti formirovanija professional'noj kompetentnosti budushhih uchitelej. Integracija obshhego i professional'nogo matematicheskogo obrazovanija stran evropejskogo sodruzhestva v kontekste Bolonskogo soglashenija. Brjansk: Izd-vo OOO «Ladomir», 192–202.
Skvorcova, S. O., Gajevec', Ja. S. (2013). Pidgotovka majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv do navchannja molodshyh shkoljariv rozv’jazuvaty sjuzhetni matematychni zadachi. Kharkiv: «Ranok – NT», 332.
Skvortsova, S. А., Gaevets, Ya. S. (2013). Methodical system of training of future elementary school teachers for teaching younger schoolchildren narrative mathematical problems solving. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 9, 23–27.
Ball, G. A. (1970). O psihologicheskom soderzhanii ponjatija «zadacha». Voprosy psihologii, 6, 75–85.
Skvortsova, S.; Ostenda, A., Nestorenko, T. (Eds.) (2016). Methodical competency of primary school teachers. Information and technologies in the development of socio-economic systems. Katowicach: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej, 55–63.
Skvorcova, S. A. (2015). Formirovanie metodicheskoj kompetentnosti budushhih uchitelej posredstvom uchebnoj discipliny «Metodika obuchenija matematike». Psihologie Pedagogie specială Asistenţă socială. Chişinău, 24–32.
Skvorcova, S. O. (2015). Metodychna zadacha v konteksti dijal'nosti vchytelja. Vol. 2. Perspektyvni naprjamy naukovyh doslidzhen'. Kyiv: Vyd-vo «Centr navchal'noi' literatury», 45–46.
Matjash, O. I.; Skafa, O. I. (Ed.) (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja matematyky do navchannja uchniv geometrii'. Vinnycja: TOV «Nilan-LTD», 450.
Skvorcova, S. O. (2015). Navchal'no-metodychni zadachi jak zasib formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv. Problemy ta perspektyvy fahovoi' pidgotovky vchytelja matematyky. Vinnycja: Planer, 48–50.
Akulenko, I. A. (2013). Kompetentnisno orijentovana metodychna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja matematyky profil'noi' shkoly (teoretychnyj aspekt). Cherkasy: Vydavec' Chabanenko Ju., 460.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2016 Светлана Алексеевна Скворцова
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .