Уміння розв’язувати методичні задачі як внутрішній резерв методичної компетентності вчителя
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64614Ключові слова:
методична компетентність вчителя, методична діяльність вчителя, методична задача, процес розв’язування методичні задачіАнотація
Методичну діяльність вчителя представлено як розв’язування ланцюжка методичних задач. Методичну задачу визначено ситуацію, що виникає у процесі методичної діяльності вчителя, метою якої є навчання учнів певного змісту. Досліджено операційний склад уміння розв’язувати різні види методичних задач: стандартних розумових, стандартних практичних, проблемних розумових та проблемних практичних задач
Посилання
Skvorcova, S. A. (2014). Puti formirovanija professional'noj kompetentnosti budushhih uchitelej. Integracija obshhego i professional'nogo matematicheskogo obrazovanija stran evropejskogo sodruzhestva v kontekste Bolonskogo soglashenija. Brjansk: Izd-vo OOO «Ladomir», 192–202.
Skvorcova, S. O., Gajevec', Ja. S. (2013). Pidgotovka majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv do navchannja molodshyh shkoljariv rozv’jazuvaty sjuzhetni matematychni zadachi. Kharkiv: «Ranok – NT», 332.
Skvortsova, S. А., Gaevets, Ya. S. (2013). Methodical system of training of future elementary school teachers for teaching younger schoolchildren narrative mathematical problems solving. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 9, 23–27.
Ball, G. A. (1970). O psihologicheskom soderzhanii ponjatija «zadacha». Voprosy psihologii, 6, 75–85.
Skvortsova, S.; Ostenda, A., Nestorenko, T. (Eds.) (2016). Methodical competency of primary school teachers. Information and technologies in the development of socio-economic systems. Katowicach: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej, 55–63.
Skvorcova, S. A. (2015). Formirovanie metodicheskoj kompetentnosti budushhih uchitelej posredstvom uchebnoj discipliny «Metodika obuchenija matematike». Psihologie Pedagogie specială Asistenţă socială. Chişinău, 24–32.
Skvorcova, S. O. (2015). Metodychna zadacha v konteksti dijal'nosti vchytelja. Vol. 2. Perspektyvni naprjamy naukovyh doslidzhen'. Kyiv: Vyd-vo «Centr navchal'noi' literatury», 45–46.
Matjash, O. I.; Skafa, O. I. (Ed.) (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja matematyky do navchannja uchniv geometrii'. Vinnycja: TOV «Nilan-LTD», 450.
Skvorcova, S. O. (2015). Navchal'no-metodychni zadachi jak zasib formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv. Problemy ta perspektyvy fahovoi' pidgotovky vchytelja matematyky. Vinnycja: Planer, 48–50.
Akulenko, I. A. (2013). Kompetentnisno orijentovana metodychna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja matematyky profil'noi' shkoly (teoretychnyj aspekt). Cherkasy: Vydavec' Chabanenko Ju., 460.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Светлана Алексеевна Скворцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.