Уміння розв’язувати методичні задачі як внутрішній резерв методичної компетентності вчителя

Автор(и)

  • Светлана Алексеевна Скворцова Державний Заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» вyл. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020, Україна https://orcid.org/0000-0003-4047-1301

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.64614

Ключові слова:

методична компетентність вчителя, методична діяльність вчителя, методична задача, процес розв’язування методичні задачі

Анотація

Методичну діяльність вчителя представлено як розв’язування ланцюжка методичних задач. Методичну задачу визначено ситуацію, що виникає у процесі методичної діяльності вчителя, метою якої є навчання учнів певного змісту. Досліджено операційний склад уміння розв’язувати різні види методичних задач: стандартних розумових, стандартних практичних, проблемних розумових та проблемних практичних задач

Біографія автора

Светлана Алексеевна Скворцова, Державний Заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» вyл. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедрa математики та методики її навчання

Посилання

Skvorcova, S. A. (2014). Puti formirovanija professional'noj kompetentnosti budushhih uchitelej. Integracija obshhego i professional'nogo matematicheskogo obrazovanija stran evropejskogo sodruzhestva v kontekste Bolonskogo soglashenija. Brjansk: Izd-vo OOO «Ladomir», 192–202.

Skvorcova, S. O., Gajevec', Ja. S. (2013). Pidgotovka majbutnih uchyteliv pochatkovyh klasiv do navchannja molodshyh shkoljariv rozv’jazuvaty sjuzhetni matematychni zadachi. Kharkiv: «Ranok – NT», 332.

Skvortsova, S. А., Gaevets, Ya. S. (2013). Methodical system of training of future elementary school teachers for teaching younger schoolchildren narrative mathematical problems solving. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 9, 23–27.

Ball, G. A. (1970). O psihologicheskom soderzhanii ponjatija «zadacha». Voprosy psihologii, 6, 75–85.

Skvortsova, S.; Ostenda, A., Nestorenko, T. (Eds.) (2016). Methodical competency of primary school teachers. Information and technologies in the development of socio-economic systems. Katowicach: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej, 55–63.

Skvorcova, S. A. (2015). Formirovanie metodicheskoj kompetentnosti budushhih uchitelej posredstvom uchebnoj discipliny «Metodika obuchenija matematike». Psihologie Pedagogie specială Asistenţă socială. Chişinău, 24–32.

Skvorcova, S. O. (2015). Metodychna zadacha v konteksti dijal'nosti vchytelja. Vol. 2. Perspektyvni naprjamy naukovyh doslidzhen'. Kyiv: Vyd-vo «Centr navchal'noi' literatury», 45–46.

Matjash, O. I.; Skafa, O. I. (Ed.) (2013). Teoretyko-metodychni zasady formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutn'ogo vchytelja matematyky do navchannja uchniv geometrii'. Vinnycja: TOV «Nilan-LTD», 450.

Skvorcova, S. O. (2015). Navchal'no-metodychni zadachi jak zasib formuvannja metodychnoi' kompetentnosti majbutnih uchyteliv. Problemy ta perspektyvy fahovoi' pidgotovky vchytelja matematyky. Vinnycja: Planer, 48–50.

Akulenko, I. A. (2013). Kompetentnisno orijentovana metodychna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja matematyky profil'noi' shkoly (teoretychnyj aspekt). Cherkasy: Vydavec' Chabanenko Ju., 460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-27

Номер

Розділ

Педагогічна освіта