Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання

Autor

  • Олександр Іванович Пушкар Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3592-3684
  • Вячеслав Вячеславович Браткевич Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7217-7767
  • Ірина Володимирівна Литовченко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8117-1244

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.80472

Słowa kluczowe:

система електронного навчання, педагогічний сценарій, індивідуальна траєкторія, формалізація пошуку, критерії оцінювання

Abstrakt

Визначено місце педагогічного сценарію у процесі проектування системи підтримки електронного навчання. Запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Виконано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісного оцінювання взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію

Biogramy autorów

Олександр Іванович Пушкар, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Вячеслав Вячеславович Браткевич, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Ірина Володимирівна Литовченко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук

Кафедра управління персоналом та економіки праці

Bibliografia

Pushkar, O. (2004). Organisation of Training Environment Basing on Training Support System Local Identity – Global Awareness. 33-d International Symposium IGIP/IEEE/ASEE. Fribourg (Switzerland), 473–476.

Zaitseva, L. V. (2003). Methods and adapt the model to the students in the computer-based training systems. Educational Technology & Society, 6 (4), 204–211.

Zaitseva, L. V., Buhl, E. E. (2006). Adapting computer systems based on the structuring of training facilities. Training technology and society, 9 (1), 22–27.

Dorzhiev, Z. Z. (2004). Development guidelines for prima pared automated training system (AOS) on descriptive geometry in the learning process. Ulan-Ude: Izd-vo VSGTU, 72.

Coogee, S. A., Tsvetkov, Y. I. (2014). Information educational unit. Distance and virtual learning, 1, 24–31.

Popov, E. (Ed.) (1990). Artificial Intelligence. Moscow, 384.

Bel'kov, S. A. (2014). The components of the concept of «Teaching scenario». New obrazovat-flax technology in high school. Ekaterinburg. Available at: http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/24737/1/notv-2014-021.pdf

Saaty, T. L.; Andreychikov, A. V., Andreichikova, O. N. (Eds.) (2008). Decision making at the dependencies and feedbacks: Analytical network. Moscow: Izdatelstvo LKI, 360.

Krechetnikov, K. G. (2005). Teaching design and its importance for the development of information educational technologies. ITO. Available at: http://ito.edu.ru/2005/Troitsk/2/2-0-9.html

Gyra, V. V. (2007). Theoretical bases of pedagogical designing student-centered electronic educational resources and media. Rostov-on-Don: Publ Southern Federal University, 320.

Uvarov, A. Y. (2003). Teaching design. Computer science, 30, 2–31.

Petrov, A., Yaroshevsky, M. (Eds.) (1990). Psychology. Moscow: Politizdat, 480.

Concise Dictionary Pedagogical propagandist (1984). Moscow: Izd watered. Lit., 372.

##submission.downloads##

Opublikowane

2016-10-30

Numer

Dział

Technical Sciences