Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.80472Ключові слова:
система електронного навчання, педагогічний сценарій, індивідуальна траєкторія, формалізація пошуку, критерії оцінюванняАнотація
Визначено місце педагогічного сценарію у процесі проектування системи підтримки електронного навчання. Запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Виконано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісного оцінювання взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію
Посилання
Pushkar, O. (2004). Organisation of Training Environment Basing on Training Support System Local Identity – Global Awareness. 33-d International Symposium IGIP/IEEE/ASEE. Fribourg (Switzerland), 473–476.
Zaitseva, L. V. (2003). Methods and adapt the model to the students in the computer-based training systems. Educational Technology & Society, 6 (4), 204–211.
Zaitseva, L. V., Buhl, E. E. (2006). Adapting computer systems based on the structuring of training facilities. Training technology and society, 9 (1), 22–27.
Dorzhiev, Z. Z. (2004). Development guidelines for prima pared automated training system (AOS) on descriptive geometry in the learning process. Ulan-Ude: Izd-vo VSGTU, 72.
Coogee, S. A., Tsvetkov, Y. I. (2014). Information educational unit. Distance and virtual learning, 1, 24–31.
Popov, E. (Ed.) (1990). Artificial Intelligence. Moscow, 384.
Bel'kov, S. A. (2014). The components of the concept of «Teaching scenario». New obrazovat-flax technology in high school. Ekaterinburg. Available at: http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/24737/1/notv-2014-021.pdf
Saaty, T. L.; Andreychikov, A. V., Andreichikova, O. N. (Eds.) (2008). Decision making at the dependencies and feedbacks: Analytical network. Moscow: Izdatelstvo LKI, 360.
Krechetnikov, K. G. (2005). Teaching design and its importance for the development of information educational technologies. ITO. Available at: http://ito.edu.ru/2005/Troitsk/2/2-0-9.html
Gyra, V. V. (2007). Theoretical bases of pedagogical designing student-centered electronic educational resources and media. Rostov-on-Don: Publ Southern Federal University, 320.
Uvarov, A. Y. (2003). Teaching design. Computer science, 30, 2–31.
Petrov, A., Yaroshevsky, M. (Eds.) (1990). Psychology. Moscow: Politizdat, 480.
Concise Dictionary Pedagogical propagandist (1984). Moscow: Izd watered. Lit., 372.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Іванович Пушкар, Вячеслав Вячеславович Браткевич, Ірина Володимирівна Литовченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.