Формалізація процесу розроблення педагогічного сценарію електронного навчання

Авторы

  • Олександр Іванович Пушкар Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3592-3684
  • Вячеслав Вячеславович Браткевич Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7217-7767
  • Ірина Володимирівна Литовченко Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8117-1244

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.80472

Ключевые слова:

система електронного навчання, педагогічний сценарій, індивідуальна траєкторія, формалізація пошуку, критерії оцінювання

Аннотация

Визначено місце педагогічного сценарію у процесі проектування системи підтримки електронного навчання. Запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Виконано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісного оцінювання взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію

Биографии авторов

Олександр Іванович Пушкар, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Доктор экономических наук, профессор, заведующий кафедры

Кафедра компьютерных систем и технологий

Вячеслав Вячеславович Браткевич, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат технических наук, профессор

Кафедра компьютерных систем и технологий

Ірина Володимирівна Литовченко, Харьковский национальный экономический университет имени Семена Кузнеца пр. Науки, 9-а, г. Харьков, Украина, 61166

Кандидат экономических наук

Кафедра управления персоналом и экономики труда

Библиографические ссылки

Pushkar, O. (2004). Organisation of Training Environment Basing on Training Support System Local Identity – Global Awareness. 33-d International Symposium IGIP/IEEE/ASEE. Fribourg (Switzerland), 473–476.

Zaitseva, L. V. (2003). Methods and adapt the model to the students in the computer-based training systems. Educational Technology & Society, 6 (4), 204–211.

Zaitseva, L. V., Buhl, E. E. (2006). Adapting computer systems based on the structuring of training facilities. Training technology and society, 9 (1), 22–27.

Dorzhiev, Z. Z. (2004). Development guidelines for prima pared automated training system (AOS) on descriptive geometry in the learning process. Ulan-Ude: Izd-vo VSGTU, 72.

Coogee, S. A., Tsvetkov, Y. I. (2014). Information educational unit. Distance and virtual learning, 1, 24–31.

Popov, E. (Ed.) (1990). Artificial Intelligence. Moscow, 384.

Bel'kov, S. A. (2014). The components of the concept of «Teaching scenario». New obrazovat-flax technology in high school. Ekaterinburg. Available at: http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/24737/1/notv-2014-021.pdf

Saaty, T. L.; Andreychikov, A. V., Andreichikova, O. N. (Eds.) (2008). Decision making at the dependencies and feedbacks: Analytical network. Moscow: Izdatelstvo LKI, 360.

Krechetnikov, K. G. (2005). Teaching design and its importance for the development of information educational technologies. ITO. Available at: http://ito.edu.ru/2005/Troitsk/2/2-0-9.html

Gyra, V. V. (2007). Theoretical bases of pedagogical designing student-centered electronic educational resources and media. Rostov-on-Don: Publ Southern Federal University, 320.

Uvarov, A. Y. (2003). Teaching design. Computer science, 30, 2–31.

Petrov, A., Yaroshevsky, M. (Eds.) (1990). Psychology. Moscow: Politizdat, 480.

Concise Dictionary Pedagogical propagandist (1984). Moscow: Izd watered. Lit., 372.

Опубликован

2016-10-30

Выпуск

Раздел

Технические науки