Імпортозаміщення та диверсифікація експорту підприємства на шляху до інноваційного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.143473Ключевые слова:
імпортозаміщення, диверсифікація експорту, інновації, антикризовий менеджмент, стратегічний розвиток, потенціал підприємстваАннотация
Низький рівень менеджменту щодо процесів стратегічного управління вітчизняних підприємств потребують прийняття інноваційних стратегічних кроків швидкого та ефективного їх розвитку. З одного боку формування стратегії імпортозаміщення, а саме переорієнтація виробництва на власні сили, забезпечення процесу модернізації виробничих потужностей та створення конкурентоспроможного продукту для задоволення потреб споживачів та з іншого – диверсифікація експорту, що є заходами антикризового менеджменту та новітнім напрямом стабільного економічного розвитку вітчизняних підприємств
Библиографические ссылки
Peresadko, G. O. (2008). Upravlinnia stratehiiamy dyversyfikatsii promyslovykh pidpryiemstv [Management of diversification strategies of industrial enterprises]. Sumy: SumDU, 254.
Porter, M. (2005). Konkurentnoe preimushhestvo: kak dostich' vysokogo rezul'tata i obespechit' ego ustoychivost' [Competitive advantage: how to achieve a high result and ensure its stability]. Moscow: Alpina Biznes Buks, 715.
Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moscow: Ekonomika, 520.
Lamben, Zh.-Zh. (2007). Menedzhment, orientirovannyiy na ryinok. Strategicheskiy i operatsionnyiy marketing [Management focused on the market. Strategic and operational marketing]. Saint Petersburg: Piter, 800.
Lindert, P. H.; Ivanova, O. V. (Ed.) (1992). Ekonomika mirohozyaystvennyih svyazey [Economy of world economic relations]. Moscow: Progress, 514.
Chenery, H., Straut, A. (1966). Foreign Assistance and Economic Development. American Economic Review, 56, 679–733.
Illyashenko, S. M. (Ed.) (2014). Marketynhovi aspekty upravlinnia innovatsiinym rozvytkom [Marketing aspects of management of innovative development]. Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus», 480.
Mazaraki, A. A., Bosovska, M. V. (2013). Teoretychni ta metodolohichni zasady formuvannia intehratsiinoi stratehii pidpryiemstv [Theoretical and methodological bases of formation of the enterprises integration strategy]. Biznes inform, 7, 299–308.
Mykhailova, L. I., Slabospytska, O. Yu. (2011). Otsinka dynamiky vektor-struktury eksportu produktsii mashynobuduvannia vitchyznianymy pidpryiemstvamy [Estimation of dynamics of vector-structure of export of machine building products by domestic enterprises]. Marketyng i menedzhment innovacii, 2, 164–172.
Fathutdinov, R. A. (2002). Konkurentosposobnost organizatsii v usloviyah krizisa: ekonomika, marketing, menedzhment [Competitiveness of an organization in a crisis: economy, marketing, management]. Moscow: Izdatelsko-knigotorgovyiy tsentr «Marketing», 892.
Shypulina, Yu. S. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichni peredumovy formuvannia innovatsiino-spryiatlyvoho seredovyshcha na pidpryiemstvi [Organizational and economic prerequisites for the formation of an innovative and supportive environment at the enterprise]. Marketyng i menedzhment innovacii, 3, 100–113. Available at: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_3_100_113.pdf
Vashhenko, T. V. (2015). Orhanizatsiino-ekonomichni zasady formuvannia stratehii importozamishchennia promyslovoho pidpryiemstva [Organizational and economic bases for import substitution strategy formation at the industrial enterprise]. Sumy: SumDU, 20.
Zolotova, E. V. (2017). Osobennosti razvitiya sektora elektroenergetiki v Bolivarianskoy Respublike Venesuela [Features of the development of the electricity sector in the Bolivarian Republic of Venezuela]. Internet-zhurnal «Naukovedenie», 9 (2). Available at: http://naukovedenie.ru/PDF/60EVN217.pdf
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2018 Tetyana Vashchenko
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .