Імпортозаміщення та диверсифікація експорту підприємства на шляху до інноваційного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.143473Ключові слова:
імпортозаміщення, диверсифікація експорту, інновації, антикризовий менеджмент, стратегічний розвиток, потенціал підприємстваАнотація
Низький рівень менеджменту щодо процесів стратегічного управління вітчизняних підприємств потребують прийняття інноваційних стратегічних кроків швидкого та ефективного їх розвитку. З одного боку формування стратегії імпортозаміщення, а саме переорієнтація виробництва на власні сили, забезпечення процесу модернізації виробничих потужностей та створення конкурентоспроможного продукту для задоволення потреб споживачів та з іншого – диверсифікація експорту, що є заходами антикризового менеджменту та новітнім напрямом стабільного економічного розвитку вітчизняних підприємств
Посилання
Peresadko, G. O. (2008). Upravlinnia stratehiiamy dyversyfikatsii promyslovykh pidpryiemstv [Management of diversification strategies of industrial enterprises]. Sumy: SumDU, 254.
Porter, M. (2005). Konkurentnoe preimushhestvo: kak dostich' vysokogo rezul'tata i obespechit' ego ustoychivost' [Competitive advantage: how to achieve a high result and ensure its stability]. Moscow: Alpina Biznes Buks, 715.
Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moscow: Ekonomika, 520.
Lamben, Zh.-Zh. (2007). Menedzhment, orientirovannyiy na ryinok. Strategicheskiy i operatsionnyiy marketing [Management focused on the market. Strategic and operational marketing]. Saint Petersburg: Piter, 800.
Lindert, P. H.; Ivanova, O. V. (Ed.) (1992). Ekonomika mirohozyaystvennyih svyazey [Economy of world economic relations]. Moscow: Progress, 514.
Chenery, H., Straut, A. (1966). Foreign Assistance and Economic Development. American Economic Review, 56, 679–733.
Illyashenko, S. M. (Ed.) (2014). Marketynhovi aspekty upravlinnia innovatsiinym rozvytkom [Marketing aspects of management of innovative development]. Sumy: TOV «Drukarskyi dim «Papirus», 480.
Mazaraki, A. A., Bosovska, M. V. (2013). Teoretychni ta metodolohichni zasady formuvannia intehratsiinoi stratehii pidpryiemstv [Theoretical and methodological bases of formation of the enterprises integration strategy]. Biznes inform, 7, 299–308.
Mykhailova, L. I., Slabospytska, O. Yu. (2011). Otsinka dynamiky vektor-struktury eksportu produktsii mashynobuduvannia vitchyznianymy pidpryiemstvamy [Estimation of dynamics of vector-structure of export of machine building products by domestic enterprises]. Marketyng i menedzhment innovacii, 2, 164–172.
Fathutdinov, R. A. (2002). Konkurentosposobnost organizatsii v usloviyah krizisa: ekonomika, marketing, menedzhment [Competitiveness of an organization in a crisis: economy, marketing, management]. Moscow: Izdatelsko-knigotorgovyiy tsentr «Marketing», 892.
Shypulina, Yu. S. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichni peredumovy formuvannia innovatsiino-spryiatlyvoho seredovyshcha na pidpryiemstvi [Organizational and economic prerequisites for the formation of an innovative and supportive environment at the enterprise]. Marketyng i menedzhment innovacii, 3, 100–113. Available at: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_3_100_113.pdf
Vashhenko, T. V. (2015). Orhanizatsiino-ekonomichni zasady formuvannia stratehii importozamishchennia promyslovoho pidpryiemstva [Organizational and economic bases for import substitution strategy formation at the industrial enterprise]. Sumy: SumDU, 20.
Zolotova, E. V. (2017). Osobennosti razvitiya sektora elektroenergetiki v Bolivarianskoy Respublike Venesuela [Features of the development of the electricity sector in the Bolivarian Republic of Venezuela]. Internet-zhurnal «Naukovedenie», 9 (2). Available at: http://naukovedenie.ru/PDF/60EVN217.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Tetyana Vashchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.