Про об’єктивність використання педагогічних інваріантів

Авторы

  • Юрій Георгійович Подошвелев Полтавский национальный педагогический университет имени В.Г. Короленко ул. Остроградского 2, г. Полтава, Украина, 36000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41580

Ключевые слова:

принцип симетрії, інваріант, група, аналітична модель, педагогічна система, формалізація, класифікація

Аннотация

Проведено аналіз поняття педагогічний інваріант. Обґрунтовано необхідність застосування симетрії при побудові математичних моделей педагогічних систем. Показано, що кожна педагогічна система обумовлюється своєрідним набором інваріантів. Запропоновано використовувати інваріантні складові з метою класифікації педагогічних систем. Пропонується переглянути головні педагогічні закони відносно часових та просторових трансляцій, дилатацій, а також принципів тотожності та взаємоперетворення

Биография автора

Юрій Георгійович Подошвелев, Полтавский национальный педагогический университет имени В.Г. Короленко ул. Остроградского 2, г. Полтава, Украина, 36000

Кандидат физико-математических наук

Кафедра математического анализа и информатики

Библиографические ссылки

Bekh, I. D. (2010). Vykhovni invarianty u rozvytku osobystosti [Educational invariants in personality development]. Extracurricular time, 3, 96–110.

Hapontseva, M. H., Fedorov, V. A., Hapontsev, V. L. (2010). Evoliutsyia struktury soderzhanyia obrazovanyiam [Evolution of the structure of the content entities]. Ekaterinburg, Russia: RGPPU, 155.

Lazariev, M. I. (2003). Polisystemne modeliuvannia zmistu tekhnolohij navchannia zahal'noinzhenernykh dystsyplin [Palestine modeling of the content of learning technologies General engineering disciplines]. Kharkov, Ukraine: NPhaU, 356.

Moyseev, N. N. (1987). Alhorytmy razvytyia [Algorithms development]. Moscow, Russia: Science, 302.

Semychenko, V. A. (1992). Kontseptsyia tselostnosty y ee realyzatsyia v profesyonal'noj podhotovke buduschykh uchytelej [The concept of integrity and its realization in the professional preparation of future teachers]. Kiev, 432.

Frene, S. (1990). Pedahohycheskye ynvaryanty [Pedagogical invariants]. Moscow: Progress, 265–302.

Опубликован

2015-04-24

Выпуск

Раздел

Педагогические науки