Про об’єктивність використання педагогічних інваріантів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41580Ключові слова:
принцип симетрії, інваріант, група, аналітична модель, педагогічна система, формалізація, класифікаціяАнотація
Проведено аналіз поняття педагогічний інваріант. Обґрунтовано необхідність застосування симетрії при побудові математичних моделей педагогічних систем. Показано, що кожна педагогічна система обумовлюється своєрідним набором інваріантів. Запропоновано використовувати інваріантні складові з метою класифікації педагогічних систем. Пропонується переглянути головні педагогічні закони відносно часових та просторових трансляцій, дилатацій, а також принципів тотожності та взаємоперетворення
Посилання
Bekh, I. D. (2010). Vykhovni invarianty u rozvytku osobystosti [Educational invariants in personality development]. Extracurricular time, 3, 96–110.
Hapontseva, M. H., Fedorov, V. A., Hapontsev, V. L. (2010). Evoliutsyia struktury soderzhanyia obrazovanyiam [Evolution of the structure of the content entities]. Ekaterinburg, Russia: RGPPU, 155.
Lazariev, M. I. (2003). Polisystemne modeliuvannia zmistu tekhnolohij navchannia zahal'noinzhenernykh dystsyplin [Palestine modeling of the content of learning technologies General engineering disciplines]. Kharkov, Ukraine: NPhaU, 356.
Moyseev, N. N. (1987). Alhorytmy razvytyia [Algorithms development]. Moscow, Russia: Science, 302.
Semychenko, V. A. (1992). Kontseptsyia tselostnosty y ee realyzatsyia v profesyonal'noj podhotovke buduschykh uchytelej [The concept of integrity and its realization in the professional preparation of future teachers]. Kiev, 432.
Frene, S. (1990). Pedahohycheskye ynvaryanty [Pedagogical invariants]. Moscow: Progress, 265–302.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юрій Георгійович Подошвелев

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.