Особливості організації самостійної роботи у системі професійної підготовки

Авторы

  • Валентина Борисівна Броннікова Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины ул. Берлинського, 9, г. Киев, Украина, 04060 Киевский профессионально-педагогический колледж имени Антона Макаренко ул. В. Черновола, 24, г. Киев, Украина, 01135, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42751

Ключевые слова:

професійна освіта, професійна підготовка, самостійна робота, організація самостійної роботи, самостійність, саморозвиток

Аннотация

У статті розкрито роль самостійної роботи як важливої складової підготовки висококваліфікованого фахівця, особистості, здатної до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. Визначено особливості організації самостійної роботи студентів у системі професійної підготовки, врахування яких сприятиме підвищенню результативності навчання, розвиватиме активність та самостійність як риси характеру

Биография автора

Валентина Борисівна Броннікова, Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины ул. Берлинського, 9, г. Киев, Украина, 04060 Киевский профессионально-педагогический колледж имени Антона Макаренко ул. В. Черновола, 24, г. Киев, Украина, 01135

Аспирант

Отдел андрагогики

преподаватель

Библиографические ссылки

Stadnyk, H. V. (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu [The Strategy of Intensification of the Students’ Self-educated Work in the Context of the Adding Ukraine to the Bolonskii Process]: the Materialy Vseukrayins'koyi naukovo-metodychnoyi konferentsiyi. KhNAMH, 243.

Garunov, M. G. (1978). Samostojatel'naja rabota studentov [The Self-educated Work of the Students]. Znanie, 27.

Soldatenko, M. M. (2005). Samostiina piznaval`na dial`nist` u konteksti Bolons`koho protsesu [The Self-educated Cognitive Activity in the Context of the Bolonskii Process]. Rіdna shkola, 1, 3–5.

Esipov, B. P. (1961). Samostojatel'naja rabota uchashhihsja na urokah [The Self-educated Work of the Students on the Lessons]. Uchpedgiz, 239.

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayins'kyy pedahohichnyy slovnyk. [The Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Lybid', 376.

Zhuravs'ka, L. M. (1999). Kontseptual'ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ [The Conceptual Circumstances of the Control of the Students’ Self-educated Work in the Higher Education Institutions]. Osvita ta upravlinnya. – and Its Applications, 3 (2.2).

Moroz, O.H. (1997). Pidhotovka maybutn'oho vchytelya: zmist ta orhanizatsiya [The Training of the Future Teacher: Content and Organization]. Kiev, 168.

Hulets'ka, Ya. H. (2009). Orhanizatsiya samostiynoyi roboty mahistriv z vykorystannyam informatsiynykh tekhnolohiy pry vyvchenni inozemnoyi movy [The Organization of the Masters’ Self-educated Work Using Informational Technologies in the Learning of the Foreign Language. Philosophy. Psychology. Pedagogics]. Visnyk NTUU «KPI». Filosofiya. Psykholohiya. Pedahohika, 3, 75–80.

Aleksyuk, A. M. (1998). Pedahohika vyshchoyi osvity Ukrayiny. Istoriya. Teoriya [The Padagogics of the High Education of Ukraine. The History. Theory]. Lybid', 560.

Опубликован

2015-05-21

Выпуск

Раздел

Педагогические науки