Особливості організації самостійної роботи у системі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42751Ключові слова:
професійна освіта, професійна підготовка, самостійна робота, організація самостійної роботи, самостійність, саморозвитокАнотація
У статті розкрито роль самостійної роботи як важливої складової підготовки висококваліфікованого фахівця, особистості, здатної до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. Визначено особливості організації самостійної роботи студентів у системі професійної підготовки, врахування яких сприятиме підвищенню результативності навчання, розвиватиме активність та самостійність як риси характеру
Посилання
Stadnyk, H. V. (2004). Stratehiya posylennya samostiynoyi roboty studentiv u konteksti pryyednannya Ukrayiny do Bolons'koho protsesu [The Strategy of Intensification of the Students’ Self-educated Work in the Context of the Adding Ukraine to the Bolonskii Process]: the Materialy Vseukrayins'koyi naukovo-metodychnoyi konferentsiyi. KhNAMH, 243.
Garunov, M. G. (1978). Samostojatel'naja rabota studentov [The Self-educated Work of the Students]. Znanie, 27.
Soldatenko, M. M. (2005). Samostiina piznaval`na dial`nist` u konteksti Bolons`koho protsesu [The Self-educated Cognitive Activity in the Context of the Bolonskii Process]. Rіdna shkola, 1, 3–5.
Esipov, B. P. (1961). Samostojatel'naja rabota uchashhihsja na urokah [The Self-educated Work of the Students on the Lessons]. Uchpedgiz, 239.
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayins'kyy pedahohichnyy slovnyk. [The Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Lybid', 376.
Zhuravs'ka, L. M. (1999). Kontseptual'ni umovy upravlinnya samostiynoyu robotoyu studentiv u VNZ [The Conceptual Circumstances of the Control of the Students’ Self-educated Work in the Higher Education Institutions]. Osvita ta upravlinnya. – and Its Applications, 3 (2.2).
Moroz, O.H. (1997). Pidhotovka maybutn'oho vchytelya: zmist ta orhanizatsiya [The Training of the Future Teacher: Content and Organization]. Kiev, 168.
Hulets'ka, Ya. H. (2009). Orhanizatsiya samostiynoyi roboty mahistriv z vykorystannyam informatsiynykh tekhnolohiy pry vyvchenni inozemnoyi movy [The Organization of the Masters’ Self-educated Work Using Informational Technologies in the Learning of the Foreign Language. Philosophy. Psychology. Pedagogics]. Visnyk NTUU «KPI». Filosofiya. Psykholohiya. Pedahohika, 3, 75–80.
Aleksyuk, A. M. (1998). Pedahohika vyshchoyi osvity Ukrayiny. Istoriya. Teoriya [The Padagogics of the High Education of Ukraine. The History. Theory]. Lybid', 560.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Валентина Борисівна Броннікова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.