Модель розвитку самоосвітньої компетентності керівників шкіл засобами дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44708Ключевые слова:
моделювання, самоосвітня компетентність, модель розвитку самоосвітньої компетентності, керівники шкіл, дистанційне навчанняАннотация
У статті розглянуто модель розвитку самоосвітньої компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів засобами дистанційного навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти. На основі узагальнення досліджуваного матеріалу виокремлено складові моделі та визначено основні компоненти. Основою розробки нашої моделі став компетентнісний підхід, тому що за умови використання компетентнісного підходу компетенції розглядаються як результат освіти і виступають новим типом цілепокладання при проектуванні освітніх систем
Библиографические ссылки
Khvorostenko, I. I. (2014). Suchasnyy stan rozvytku samoosvitnʹoyi kompetentnosti kerivnykiv zahalʹnoosvitnikh shkil u navchalʹnomu protsesi zakladiv pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity (v konteksti vykorystannya zasobiv dystantsiynoho navchannya) [The current state of self-educational competence of secondary schools in the educational process and graduate teacher education (in the context of the use of distance learning)]. Materialy Vseukrayinsʹkoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu «Dystantsiyne navchannya v konteksti rozvytku synerhetychnoho myslennya». Kherson: Aylant, 17, 21–24.
Yelʹnykova, H. V., Zaychenko, O. I., Maslov, V. I. (2010). Teoretychni i metodychni zasady modelyuvannya fakhovoyi kompetentnosti kerivnykiv zakladiv osvity [Theoretical and methodological foundations of modeling professional competence of educational institutions]. Knyhy, 460.
Yelʹnykova, H. V. (2010). Kompetentnisnyy pidkhid do modelyuvannya profesiynoyi diyalʹnosti kerivnyka vyshchoho navchalʹnoho zakladu [Competence approach to the modeling of the head of professional higher education institution] Available at: http://tme.umo.edu.ua/
Maslov, V. I., Yelʹnykova, H. V., Zaychenko, O. I. (2010). Teoretychni i metodychni zasady modelyuvannya fakhovoyi kompetentnosti kerivnykiv zakladiv osvity [Theoretical and methodological foundations of modeling professional competence of educational institutions]. Knyhy, 460.
Khvorostenko, I. I. (2013). Rozvytok samoosvitnʹoyi kompetentnosti yak psykholoho-pedahohichna problema [The development of self-educational competence as psycho-pedagogical problem]. Nova pedahohichna dumka, 3, 137–141.
Borova, T. A. (2011). Profesíyna kompetentníst' naukovo-pedagogíchnikh pratsívnikív vishchogo navchal'nogo zakladu yak índikator yefektivností í̈khn'oí̈ díyal'ností [The professional competence of teaching staff of higher educational institution as an indicator of their effectiveness]. Problemi ínzhenerno-pedagogíchnoí̈ osvíti, 32/33, 265–269.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Ірина Ігорівна Хворостенко
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .