Модель розвитку самоосвітньої компетентності керівників шкіл засобами дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44708Ключові слова:
моделювання, самоосвітня компетентність, модель розвитку самоосвітньої компетентності, керівники шкіл, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто модель розвитку самоосвітньої компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів засобами дистанційного навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти. На основі узагальнення досліджуваного матеріалу виокремлено складові моделі та визначено основні компоненти. Основою розробки нашої моделі став компетентнісний підхід, тому що за умови використання компетентнісного підходу компетенції розглядаються як результат освіти і виступають новим типом цілепокладання при проектуванні освітніх систем
Посилання
Khvorostenko, I. I. (2014). Suchasnyy stan rozvytku samoosvitnʹoyi kompetentnosti kerivnykiv zahalʹnoosvitnikh shkil u navchalʹnomu protsesi zakladiv pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity (v konteksti vykorystannya zasobiv dystantsiynoho navchannya) [The current state of self-educational competence of secondary schools in the educational process and graduate teacher education (in the context of the use of distance learning)]. Materialy Vseukrayinsʹkoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu «Dystantsiyne navchannya v konteksti rozvytku synerhetychnoho myslennya». Kherson: Aylant, 17, 21–24.
Yelʹnykova, H. V., Zaychenko, O. I., Maslov, V. I. (2010). Teoretychni i metodychni zasady modelyuvannya fakhovoyi kompetentnosti kerivnykiv zakladiv osvity [Theoretical and methodological foundations of modeling professional competence of educational institutions]. Knyhy, 460.
Yelʹnykova, H. V. (2010). Kompetentnisnyy pidkhid do modelyuvannya profesiynoyi diyalʹnosti kerivnyka vyshchoho navchalʹnoho zakladu [Competence approach to the modeling of the head of professional higher education institution] Available at: http://tme.umo.edu.ua/
Maslov, V. I., Yelʹnykova, H. V., Zaychenko, O. I. (2010). Teoretychni i metodychni zasady modelyuvannya fakhovoyi kompetentnosti kerivnykiv zakladiv osvity [Theoretical and methodological foundations of modeling professional competence of educational institutions]. Knyhy, 460.
Khvorostenko, I. I. (2013). Rozvytok samoosvitnʹoyi kompetentnosti yak psykholoho-pedahohichna problema [The development of self-educational competence as psycho-pedagogical problem]. Nova pedahohichna dumka, 3, 137–141.
Borova, T. A. (2011). Profesíyna kompetentníst' naukovo-pedagogíchnikh pratsívnikív vishchogo navchal'nogo zakladu yak índikator yefektivností í̈khn'oí̈ díyal'ností [The professional competence of teaching staff of higher educational institution as an indicator of their effectiveness]. Problemi ínzhenerno-pedagogíchnoí̈ osvíti, 32/33, 265–269.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Ігорівна Хворостенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.