Вплив β-стимулюючих тренінгів на функціональну активність головного мозку підлітків з різними типами добової працездатності

Авторы

  • Ганна Миколаївна Тимченко Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина пл. Свободы, 6, г. Харьков, Украина, 61077, Ukraine
  • Андрій Миколайович Закревський Харьковская медицинская академия последипломного образования ул. Корчагинцев, 58, г. Харьков, Украина, 61176, Ukraine
  • Костянтин Валентинович Носов Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина пл. Свободы, 6, г. Харьков, Украина, 61077, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48831

Ключевые слова:

ритми мозку, тип добової працездатності, психофізіологічні особливості підлітків

Аннотация

Поширення сучасних лікувально-реабілітаційних технологій, якими активно користуються медики та реабілітологи, заснованих на принципах біокерування з використанням адаптивного зворотного зв’язку стають актуальними питаннями здоров'язберігаючої освіти. В роботі розглядається питання використання методів біокерування задля покращення функціональної активності головного мозку підлітків з урахуванням типу добової денної працездатності

Биографии авторов

Ганна Миколаївна Тимченко, Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина пл. Свободы, 6, г. Харьков, Украина, 61077

Кандидат биологических наук, доцент

кафедра валеологии

Андрій Миколайович Закревський, Харьковская медицинская академия последипломного образования ул. Корчагинцев, 58, г. Харьков, Украина, 61176

Кандидат медицинских наук

Кафедра неонатологии

Костянтин Валентинович Носов, Харьковский национальный университет имени В. Н. Каразина пл. Свободы, 6, г. Харьков, Украина, 61077

Кандидат физико-математических наук, доцент

кафедра валеологии

Библиографические ссылки

Gorbachevskaya, N. L., Kozhushko, L. F. (1990). Dinamika formirovaniya EEG u malchikov i devochek shkolnogo vozrasta (po dannyim 9-letnego nablyudeniya). Nevropatologiya i psihiatriya, 90 (8), 75–79.

Tymchenko, G. M., Zakrevsjkyj, A. M. (2012). Tekhnologhiji biokeruvannja u navchaljno-vykhovnomu procesi z vykorystannjam APK «Boslab». Valeologhichnyj instrumentarij aparatno-proghramnoji diaghnostyky j monitorynghu zdorov'ja. Kharkiv : Kharkiv Karazin’sNationalUniversity, 33–59.

Agadzhanyan, N. A., Petrov, V. I., Radish, I. V., Krayushkin, S. I. (2005). Hronofiziologiya, hronofarmakologya i hronoterapiya.Volgograd: Izdatelstvo Volgogradskogo gosudarstvennogo medicinskogo universyteta, 336.

Tymchenko, G. M., Temchenko, V. O. (2014). Systema monitoruvannja zdorov'ja studentiv z vykorystannjam khronobiologhichnogho pidkhodu. Visnyk Chernighivsjkogho nacionaljnogho pedaghoghichnogho universytetu imeni T. G. Shevchenko. Serija : «Pedaghoghichni nauky. Fizychne vykhovannja i sport», 118 (3), 266–273.

Velikohatnyiy, R. I., Dzhafarova, O. A., Donskaya, O. G. (1999). Igrovoe bioupravlenie (istoriya i sovremennoe sostoyanie). Byulleten SO RAMN, 1, 23–29.

Lazareva, O. Y. (2002). Profilaktika hronicheskogo stressa sredi podrostkov s ispolzovaniem igrovogo kompyuternogo bioupravleniya. Bioupravlenie – 4 : teoriya i praktika. Novosibirsk, 74–79.

Опубликован

2015-09-28

Выпуск

Раздел

Биологические науки