Вплив β-стимулюючих тренінгів на функціональну активність головного мозку підлітків з різними типами добової працездатності

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Тимченко Харкiвський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 6, м. Харків, Україна, 61077, Україна
  • Андрій Миколайович Закревський Харківська медична академія післядипломної освіти вул. Корчагінців, 58, м. Харків, Україна, 61176, Україна
  • Костянтин Валентинович Носов Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 6, м Харків, Україна, 61077, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48831

Ключові слова:

ритми мозку, тип добової працездатності, психофізіологічні особливості підлітків

Анотація

Поширення сучасних лікувально-реабілітаційних технологій, якими активно користуються медики та реабілітологи, заснованих на принципах біокерування з використанням адаптивного зворотного зв’язку стають актуальними питаннями здоров'язберігаючої освіти. В роботі розглядається питання використання методів біокерування задля покращення функціональної активності головного мозку підлітків з урахуванням типу добової денної працездатності

Біографії авторів

Ганна Миколаївна Тимченко, Харкiвський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 6, м. Харків, Україна, 61077

Кандидат біологічних наук, доцент

кафедра валеології

Андрій Миколайович Закревський, Харківська медична академія післядипломної освіти вул. Корчагінців, 58, м. Харків, Україна, 61176

Кандидат медицинских наук

Кафедра неонатологии

Костянтин Валентинович Носов, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна пл. Свободи, 6, м Харків, Україна, 61077

Кандидат фізико-математичних наук, доцент

кафедра валеології

Посилання

Gorbachevskaya, N. L., Kozhushko, L. F. (1990). Dinamika formirovaniya EEG u malchikov i devochek shkolnogo vozrasta (po dannyim 9-letnego nablyudeniya). Nevropatologiya i psihiatriya, 90 (8), 75–79.

Tymchenko, G. M., Zakrevsjkyj, A. M. (2012). Tekhnologhiji biokeruvannja u navchaljno-vykhovnomu procesi z vykorystannjam APK «Boslab». Valeologhichnyj instrumentarij aparatno-proghramnoji diaghnostyky j monitorynghu zdorov'ja. Kharkiv : Kharkiv Karazin’sNationalUniversity, 33–59.

Agadzhanyan, N. A., Petrov, V. I., Radish, I. V., Krayushkin, S. I. (2005). Hronofiziologiya, hronofarmakologya i hronoterapiya.Volgograd: Izdatelstvo Volgogradskogo gosudarstvennogo medicinskogo universyteta, 336.

Tymchenko, G. M., Temchenko, V. O. (2014). Systema monitoruvannja zdorov'ja studentiv z vykorystannjam khronobiologhichnogho pidkhodu. Visnyk Chernighivsjkogho nacionaljnogho pedaghoghichnogho universytetu imeni T. G. Shevchenko. Serija : «Pedaghoghichni nauky. Fizychne vykhovannja i sport», 118 (3), 266–273.

Velikohatnyiy, R. I., Dzhafarova, O. A., Donskaya, O. G. (1999). Igrovoe bioupravlenie (istoriya i sovremennoe sostoyanie). Byulleten SO RAMN, 1, 23–29.

Lazareva, O. Y. (2002). Profilaktika hronicheskogo stressa sredi podrostkov s ispolzovaniem igrovogo kompyuternogo bioupravleniya. Bioupravlenie – 4 : teoriya i praktika. Novosibirsk, 74–79.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-28

Номер

Розділ

Біологічні науки