Соціокультурний вимір економічної теорії і практики

Авторы

  • Ірина Григорівна Остапенко Южноукраинский национальный педагогический университет им. К. Д. Ушинского ул. Старопортофранковская, 26, г. Одесса, Украина, 65000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51194

Ключевые слова:

економічна теорія та практика, соціокультурні детермінанти, корпоративна культура, економічна дійсність

Аннотация

З метою дослідження соціокультурних детермінант економічної теорії та практики в запропонованій статті здійснюється аналіз процесу становлення корпоративної культури як соціокультурного явища економічної сфери сучасного суспільства, його місця і ролі в духовному та соціально-економічному житті соціуму. Соціально-економічна корпоративна культура визначається як причина і наслідок, функція і сутність соціальної суб'єктності корпорації, основний фактор безперервності її економічного і соціокультурного розвитку

Биография автора

Ірина Григорівна Остапенко, Южноукраинский национальный педагогический университет им. К. Д. Ушинского ул. Старопортофранковская, 26, г. Одесса, Украина, 65000

Соискатель

Кафедра философии и социологии

Библиографические ссылки

Bell, D.; Gurevicha, P. S. (Ed.) (1986). Social'nye ramki informacionnogo obshhestva. Novaja tehnokraticheskaja volna na Zapade. Moscow: Progress, 330–342.

Grejson, D., O'Dell, K. (1991). Amerikanskij menedzhment na poroge XXI veka. Moscow: Jekonomika, 319.

Vasil'chuk, Ju. A. (2001). Social'noe razvitie cheloveka v XX. Obshhestvennye nauki i sovremennost', 1, 5–26.

Shkaratan, O. I. (2002). Informacionnaja jekonomika i puti razvitija. Mir jekonomiki, 11 (3), 44–61.

N'justrom, Dzh. V., Djevis, K. (2000). Organizacionnoe povedenie. Sankt-Peterburg: Izdatel'stvo Piter – Jug, 296.

Krackhardt, D., Hanson, J. R. (1993). Informal Networks: The Company Behind the Chart. Harvard Business Review, 71 (4), 100–115.

Опубликован

2015-10-29

Выпуск

Раздел

Философские науки