Основні етапи і педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Авторы

  • Марина Миколаївна Дяченко-Богун Полтавский национальный педагогический университет им. В.Г. Короленко ул. Остроградского, 2, м. Полтава, Украина, 36002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57048

Ключевые слова:

здоров’я, соціалізація, здоров’язбережувальні технології, , культура здоров’я, педагогічні умови, здоров’язбережувальне середовище

Аннотация

У статті висвітлюються сутнісні характеристики та етапи підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти: пропедевтичний, аналітико-практичний і корекційно-технологічний. Обґрунтовуються педагогічні умови для забезпечення максимальної ефективності процесу підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Биография автора

Марина Миколаївна Дяченко-Богун, Полтавский национальный педагогический университет им. В.Г. Короленко ул. Остроградского, 2, м. Полтава, Украина, 36002

Кандидат педагогических наук, доцент

Кафедра ботаники, экологии и методики обучения биологии

Библиографические ссылки

Anohyna, G. M. (2009). Dydaktycheskye uslovyja razvytyja lychnosty v systeme shkol'nogo estestvennonauchnogo obrazovanyja [Didactic conditions of development of the individual in school science education]. Moscow, 59.

Vasyl'eva, N. V. (2004). Organyzacyonno-pedagogycheskye uslovyja sohranenyja zdorov'ja uchashhyhsja pry obuchenyy v srednej obshheobrazovatel'noj shkole [Organizational-pedagogical conditions of preserving the health of pupils at training at secondary school]. SPb., 24.

Gashenko, I. O. (2005). Pedagogichni umovy gumanitaryzacii' pryrodnycho-naukovoi' osvity starshoklasnykiv u zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladah Ukrai'ny [Pedagogical conditions humanization of science education in senior secondary schools Ukraine]. Zaporizhzhja, 198.

Dolyns'kyj, B. T. (2011). Teoretyko-metodychni zasady pidgotovky majbutnih uchyteliv do formuvannja zdorov’jazberezhuval'nyh navychok i vmin' u molodshyh shkoljariv u navchal'no-vyhovnij dijal'nosti [Theoretical and methodological principles of training of teachers to formation of health saving skills in younger students in educational activities]. Odesa, 44.

Jefimova, V. M. (2010). Pedagogichni umovy pidgotovky majbutn'ogo vchytelja pryrodnychyh dyscyplin do vykorystannja zdorov’jazberezhuval'nyh tehnologij: innovacijni aspekty [Pedagogical conditions of future teacher of natural sciences for use zdorov'yazberezhuvalnyh technologies: innovative aspects]. Alushta, 419–422.

Ivanova, N. K. (2000). Organizacionno-pedagogicheskie uslovija formirovanija zdorovogo obraza zhizni shkol'nikov [Organizational-pedagogical conditions of formation of healthy life-style school]. Samara, 20.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование