Основні етапи і педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Auteurs-es

  • Марина Миколаївна Дяченко-Богун Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, г. Полтава, Україна, 36002, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57048

Mots-clés :

здоров’я, соціалізація, здоров’язбережувальні технології, , культура здоров’я, педагогічні умови, здоров’язбережувальне середовище

Résumé

У статті висвітлюються сутнісні характеристики та етапи підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти: пропедевтичний, аналітико-практичний і корекційно-технологічний. Обґрунтовуються педагогічні умови для забезпечення максимальної ефективності процесу підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти

Biographie de l'auteur-e

Марина Миколаївна Дяченко-Богун, Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, г. Полтава, Україна, 36002

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології

Références

Anohyna, G. M. (2009). Dydaktycheskye uslovyja razvytyja lychnosty v systeme shkol'nogo estestvennonauchnogo obrazovanyja [Didactic conditions of development of the individual in school science education]. Moscow, 59.

Vasyl'eva, N. V. (2004). Organyzacyonno-pedagogycheskye uslovyja sohranenyja zdorov'ja uchashhyhsja pry obuchenyy v srednej obshheobrazovatel'noj shkole [Organizational-pedagogical conditions of preserving the health of pupils at training at secondary school]. SPb., 24.

Gashenko, I. O. (2005). Pedagogichni umovy gumanitaryzacii' pryrodnycho-naukovoi' osvity starshoklasnykiv u zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladah Ukrai'ny [Pedagogical conditions humanization of science education in senior secondary schools Ukraine]. Zaporizhzhja, 198.

Dolyns'kyj, B. T. (2011). Teoretyko-metodychni zasady pidgotovky majbutnih uchyteliv do formuvannja zdorov’jazberezhuval'nyh navychok i vmin' u molodshyh shkoljariv u navchal'no-vyhovnij dijal'nosti [Theoretical and methodological principles of training of teachers to formation of health saving skills in younger students in educational activities]. Odesa, 44.

Jefimova, V. M. (2010). Pedagogichni umovy pidgotovky majbutn'ogo vchytelja pryrodnychyh dyscyplin do vykorystannja zdorov’jazberezhuval'nyh tehnologij: innovacijni aspekty [Pedagogical conditions of future teacher of natural sciences for use zdorov'yazberezhuvalnyh technologies: innovative aspects]. Alushta, 419–422.

Ivanova, N. K. (2000). Organizacionno-pedagogicheskie uslovija formirovanija zdorovogo obraza zhizni shkol'nikov [Organizational-pedagogical conditions of formation of healthy life-style school]. Samara, 20.

Publié-e

2015-12-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education