Основні етапи і педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57048Ключові слова:
здоров’я, соціалізація, здоров’язбережувальні технології, , культура здоров’я, педагогічні умови, здоров’язбережувальне середовищеАнотація
У статті висвітлюються сутнісні характеристики та етапи підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти: пропедевтичний, аналітико-практичний і корекційно-технологічний. Обґрунтовуються педагогічні умови для забезпечення максимальної ефективності процесу підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти
Посилання
Anohyna, G. M. (2009). Dydaktycheskye uslovyja razvytyja lychnosty v systeme shkol'nogo estestvennonauchnogo obrazovanyja [Didactic conditions of development of the individual in school science education]. Moscow, 59.
Vasyl'eva, N. V. (2004). Organyzacyonno-pedagogycheskye uslovyja sohranenyja zdorov'ja uchashhyhsja pry obuchenyy v srednej obshheobrazovatel'noj shkole [Organizational-pedagogical conditions of preserving the health of pupils at training at secondary school]. SPb., 24.
Gashenko, I. O. (2005). Pedagogichni umovy gumanitaryzacii' pryrodnycho-naukovoi' osvity starshoklasnykiv u zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladah Ukrai'ny [Pedagogical conditions humanization of science education in senior secondary schools Ukraine]. Zaporizhzhja, 198.
Dolyns'kyj, B. T. (2011). Teoretyko-metodychni zasady pidgotovky majbutnih uchyteliv do formuvannja zdorov’jazberezhuval'nyh navychok i vmin' u molodshyh shkoljariv u navchal'no-vyhovnij dijal'nosti [Theoretical and methodological principles of training of teachers to formation of health saving skills in younger students in educational activities]. Odesa, 44.
Jefimova, V. M. (2010). Pedagogichni umovy pidgotovky majbutn'ogo vchytelja pryrodnychyh dyscyplin do vykorystannja zdorov’jazberezhuval'nyh tehnologij: innovacijni aspekty [Pedagogical conditions of future teacher of natural sciences for use zdorov'yazberezhuvalnyh technologies: innovative aspects]. Alushta, 419–422.
Ivanova, N. K. (2000). Organizacionno-pedagogicheskie uslovija formirovanija zdorovogo obraza zhizni shkol'nikov [Organizational-pedagogical conditions of formation of healthy life-style school]. Samara, 20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марина Миколаївна Дяченко-Богун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.