Управління організаційно-освітніми змінами в інституційному середовищі професійного навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59152Ключевые слова:
професійний навчальний заклад, інституційне освітнє середовище, підвищення кваліфікації педагогічних кадрівАннотация
Досліджено оточуюче середовище професійного навчального закладу, що складається з величезної кількості соціальних, економічних і політичних інституцій. Встановлено, що для конкурентоспроможності навчальному закладу необхідно постійно змінюватись, здійснюючи організаційні зміни, забезпечуючи його постійний інституційний розвиток. Визначено фактори та провідні компоненти формування інституційного освітнього середовища й завдання післядипломної педагогічної освіти для створення необхідних умов, базису для реалізації безпосередньо освітніх завдань вдосконалення якості професійної освіти
Библиографические ссылки
Antonova, O. Je. (2011). Proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha VNZ jak chynnyka rozvytku obdarovanosti studentiv. Teorija i praktyka pidgotovky majbutnih uchyteliv do pedagogichnoi' dii'. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. Ivana Franka, 123–127.
Bratko, M. V. (2013). Sutnisnij zmist ponjattja «Osvitnje seredovyshhe vyshhogo navchal'nogo zakladu». Pedagogichna osvita: teorija i praktyka. Psyhologija. Pedagogika, 18, 50–55.
Kyrychenko, M. O. (2015). Struktura i zmist metodologii' naukovogo upravlinnja navchal'nym zakladamy. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 1, 30–33.
Jaroshyns'ka, O. O. (2014). Osvitnij prostir vyshhogo navchal'nogo zakladu jak kontynuum dlja proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha profesijnoi' pidgotovky majbutnih fahivciv. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 35, 558–567.
Kalic'kyj, E.; Nychkalo, N. G., Zjazjun, I. A., Shherbak, O. I. (Eds.) et. al (2006). Formuvannja vidkrytoi' systemy profesijnoi' osvity jak umova i'i' samorozvytku. Kyiv: Nauk. svit, 237–242.
Sergejeva, L. M.; Kuz'menko, V. V. (Ed.) (2015). Instytucijne osvitnje seredovyshhe profesijnogo navchal'nogo zakladu. Herson: KVNZ «Hersons'ka akademija neperervnoi' osvity», 112–117.
Bogucharova, O. I., Kuznjecov, P. O., Cheker, V. M. (2010). Proektuvannja osvitn'ogo informacijno zbagachenogo seredovyshha ta jogo psyhologo-pedagogichne zabezpechennja. Issue 2. Lugansk: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.
Zhuk, Ju. O. (2002). Systemni osoblyvosti osvitn'ogo seredovyshha jak ob’jektu informatyzacii'. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 2, 35–37.
Kuzheva, S. N. (2011). Upravlenie izmenenijami. Omsk: Izd-vo Om. gos. un-ta, 68.
Kwak, M. (2002). Maximizing Value through Diversification. MIT Sloan Management Review.
Aleksjejenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen’, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: Inform. Systemy, 342.
Pryhodchenko, K. I. (2010). Harakterystyka riznobichnyh jakostej osvitn'ogo seredovyshha. Issue. 2. Lugans'k: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2016 Микола Олексійович Кириченко, Лариса Миколаївна Сергеєва
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .