Управління організаційно-освітніми змінами в інституційному середовищі професійного навчального закладу

Авторы

  • Лариса Миколаївна Сергеєва ГВУЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Сечевых Cтрельцов, 52-а, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine
  • Микола Олексійович Кириченко ГВУЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Сечевых Cтрельцов, 52-а, г. Киев, Украина, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59152

Ключевые слова:

професійний навчальний заклад, інституційне освітнє середовище, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Аннотация

Досліджено оточуюче середовище професійного навчального закладу, що складається з величезної кількості соціальних, економічних і політичних інституцій. Встановлено, що для конкурентоспроможності навчальному закладу необхідно постійно змінюватись, здійснюючи організаційні зміни, забезпечуючи його постійний інституційний розвиток. Визначено фактори та провідні компоненти формування інституційного освітнього середовища й завдання післядипломної педагогічної освіти для створення необхідних умов, базису для реалізації безпосередньо освітніх завдань вдосконалення якості професійної освіти

Биографии авторов

Лариса Миколаївна Сергеєва, ГВУЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Сечевых Cтрельцов, 52-а, г. Киев, Украина, 04053

Доктор педагогических наук, профессор

Кафедра государственной службы и менеджмента образования

Микола Олексійович Кириченко, ГВУЗ «Университет менеджмента образования» НАПН Украины ул. Сечевых Cтрельцов, 52-а, г. Киев, Украина, 04053

Кандидат педагогических наук, доцент

Профессор кафедры государственной службы и менеджмента образования

Библиографические ссылки

Antonova, O. Je. (2011). Proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha VNZ jak chynnyka rozvytku obdarovanosti studentiv. Teorija i praktyka pidgotovky majbutnih uchyteliv do pedagogichnoi' dii'. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. Ivana Franka, 123–127.

Bratko, M. V. (2013). Sutnisnij zmist ponjattja «Osvitnje seredovyshhe vyshhogo navchal'nogo zakladu». Pedagogichna osvita: teorija i praktyka. Psyhologija. Pedagogika, 18, 50–55.

Kyrychenko, M. O. (2015). Struktura i zmist metodologii' naukovogo upravlinnja navchal'nym zakladamy. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 1, 30–33.

Jaroshyns'ka, O. O. (2014). Osvitnij prostir vyshhogo navchal'nogo zakladu jak kontynuum dlja proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha profesijnoi' pidgotovky majbutnih fahivciv. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 35, 558–567.

Kalic'kyj, E.; Nychkalo, N. G., Zjazjun, I. A., Shherbak, O. I. (Eds.) et. al (2006). Formuvannja vidkrytoi' systemy profesijnoi' osvity jak umova i'i' samorozvytku. Kyiv: Nauk. svit, 237–242.

Sergejeva, L. M.; Kuz'menko, V. V. (Ed.) (2015). Instytucijne osvitnje seredovyshhe profesijnogo navchal'nogo zakladu. Herson: KVNZ «Hersons'ka akademija neperervnoi' osvity», 112–117.

Bogucharova, O. I., Kuznjecov, P. O., Cheker, V. M. (2010). Proektuvannja osvitn'ogo informacijno zbagachenogo seredovyshha ta jogo psyhologo-pedagogichne zabezpechennja. Issue 2. Lugansk: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

Zhuk, Ju. O. (2002). Systemni osoblyvosti osvitn'ogo seredovyshha jak ob’jektu informatyzacii'. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 2, 35–37.

Kuzheva, S. N. (2011). Upravlenie izmenenijami. Omsk: Izd-vo Om. gos. un-ta, 68.

Kwak, M. (2002). Maximizing Value through Diversification. MIT Sloan Management Review.

Aleksjejenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen’, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: Inform. Systemy, 342.

Pryhodchenko, K. I. (2010). Harakterystyka riznobichnyh jakostej osvitn'ogo seredovyshha. Issue. 2. Lugans'k: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

Опубликован

2016-01-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование