Управління організаційно-освітніми змінами в інституційному середовищі професійного навчального закладу

Auteurs-es

  • Лариса Миколаївна Сергеєва ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine
  • Микола Олексійович Кириченко ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59152

Mots-clés :

професійний навчальний заклад, інституційне освітнє середовище, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Résumé

Досліджено оточуюче середовище професійного навчального закладу, що складається з величезної кількості соціальних, економічних і політичних інституцій. Встановлено, що для конкурентоспроможності навчальному закладу необхідно постійно змінюватись, здійснюючи організаційні зміни, забезпечуючи його постійний інституційний розвиток. Визначено фактори та провідні компоненти формування інституційного освітнього середовища й завдання післядипломної педагогічної освіти для створення необхідних умов, базису для реалізації безпосередньо освітніх завдань вдосконалення якості професійної освіти

Bibliographies de l'auteur-e

Лариса Миколаївна Сергеєва, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

доктор педагогічних наук, професор

кафедра державної служби і менеджменту освіти

Микола Олексійович Кириченко, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Професор кафедри державної служби і менеджменту освіти

Références

Antonova, O. Je. (2011). Proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha VNZ jak chynnyka rozvytku obdarovanosti studentiv. Teorija i praktyka pidgotovky majbutnih uchyteliv do pedagogichnoi' dii'. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. Ivana Franka, 123–127.

Bratko, M. V. (2013). Sutnisnij zmist ponjattja «Osvitnje seredovyshhe vyshhogo navchal'nogo zakladu». Pedagogichna osvita: teorija i praktyka. Psyhologija. Pedagogika, 18, 50–55.

Kyrychenko, M. O. (2015). Struktura i zmist metodologii' naukovogo upravlinnja navchal'nym zakladamy. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 1, 30–33.

Jaroshyns'ka, O. O. (2014). Osvitnij prostir vyshhogo navchal'nogo zakladu jak kontynuum dlja proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha profesijnoi' pidgotovky majbutnih fahivciv. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 35, 558–567.

Kalic'kyj, E.; Nychkalo, N. G., Zjazjun, I. A., Shherbak, O. I. (Eds.) et. al (2006). Formuvannja vidkrytoi' systemy profesijnoi' osvity jak umova i'i' samorozvytku. Kyiv: Nauk. svit, 237–242.

Sergejeva, L. M.; Kuz'menko, V. V. (Ed.) (2015). Instytucijne osvitnje seredovyshhe profesijnogo navchal'nogo zakladu. Herson: KVNZ «Hersons'ka akademija neperervnoi' osvity», 112–117.

Bogucharova, O. I., Kuznjecov, P. O., Cheker, V. M. (2010). Proektuvannja osvitn'ogo informacijno zbagachenogo seredovyshha ta jogo psyhologo-pedagogichne zabezpechennja. Issue 2. Lugansk: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

Zhuk, Ju. O. (2002). Systemni osoblyvosti osvitn'ogo seredovyshha jak ob’jektu informatyzacii'. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 2, 35–37.

Kuzheva, S. N. (2011). Upravlenie izmenenijami. Omsk: Izd-vo Om. gos. un-ta, 68.

Kwak, M. (2002). Maximizing Value through Diversification. MIT Sloan Management Review.

Aleksjejenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen’, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: Inform. Systemy, 342.

Pryhodchenko, K. I. (2010). Harakterystyka riznobichnyh jakostej osvitn'ogo seredovyshha. Issue. 2. Lugans'k: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education