Управління організаційно-освітніми змінами в інституційному середовищі професійного навчального закладу

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Сергеєва ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Україна
  • Микола Олексійович Кириченко ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59152

Ключові слова:

професійний навчальний заклад, інституційне освітнє середовище, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Анотація

Досліджено оточуюче середовище професійного навчального закладу, що складається з величезної кількості соціальних, економічних і політичних інституцій. Встановлено, що для конкурентоспроможності навчальному закладу необхідно постійно змінюватись, здійснюючи організаційні зміни, забезпечуючи його постійний інституційний розвиток. Визначено фактори та провідні компоненти формування інституційного освітнього середовища й завдання післядипломної педагогічної освіти для створення необхідних умов, базису для реалізації безпосередньо освітніх завдань вдосконалення якості професійної освіти

Біографії авторів

Лариса Миколаївна Сергеєва, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

доктор педагогічних наук, професор

кафедра державної служби і менеджменту освіти

Микола Олексійович Кириченко, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових Cтрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Професор кафедри державної служби і менеджменту освіти

Посилання

Antonova, O. Je. (2011). Proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha VNZ jak chynnyka rozvytku obdarovanosti studentiv. Teorija i praktyka pidgotovky majbutnih uchyteliv do pedagogichnoi' dii'. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. Ivana Franka, 123–127.

Bratko, M. V. (2013). Sutnisnij zmist ponjattja «Osvitnje seredovyshhe vyshhogo navchal'nogo zakladu». Pedagogichna osvita: teorija i praktyka. Psyhologija. Pedagogika, 18, 50–55.

Kyrychenko, M. O. (2015). Struktura i zmist metodologii' naukovogo upravlinnja navchal'nym zakladamy. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 1, 30–33.

Jaroshyns'ka, O. O. (2014). Osvitnij prostir vyshhogo navchal'nogo zakladu jak kontynuum dlja proektuvannja osvitn'ogo seredovyshha profesijnoi' pidgotovky majbutnih fahivciv. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 35, 558–567.

Kalic'kyj, E.; Nychkalo, N. G., Zjazjun, I. A., Shherbak, O. I. (Eds.) et. al (2006). Formuvannja vidkrytoi' systemy profesijnoi' osvity jak umova i'i' samorozvytku. Kyiv: Nauk. svit, 237–242.

Sergejeva, L. M.; Kuz'menko, V. V. (Ed.) (2015). Instytucijne osvitnje seredovyshhe profesijnogo navchal'nogo zakladu. Herson: KVNZ «Hersons'ka akademija neperervnoi' osvity», 112–117.

Bogucharova, O. I., Kuznjecov, P. O., Cheker, V. M. (2010). Proektuvannja osvitn'ogo informacijno zbagachenogo seredovyshha ta jogo psyhologo-pedagogichne zabezpechennja. Issue 2. Lugansk: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

Zhuk, Ju. O. (2002). Systemni osoblyvosti osvitn'ogo seredovyshha jak ob’jektu informatyzacii'. Pisljadyplomna osvita v Ukrai'ni, 2, 35–37.

Kuzheva, S. N. (2011). Upravlenie izmenenijami. Omsk: Izd-vo Om. gos. un-ta, 68.

Kwak, M. (2002). Maximizing Value through Diversification. MIT Sloan Management Review.

Aleksjejenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al; Kremen’, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: Inform. Systemy, 342.

Pryhodchenko, K. I. (2010). Harakterystyka riznobichnyh jakostej osvitn'ogo seredovyshha. Issue. 2. Lugans'k: Vyd-vo LNU im. Tarasa Shevchenka, 305.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта