Обґрунтування ефективності контекстного підходу при навчанні у ВНЗ гірничого профілю

Авторы

  • Тетяна Анатоліївна Комісаренко ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027, Ukraine
  • Наталія Юріївна Швагер ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027, Ukraine
  • Оксана Володимирівна Нестеренко ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027, Ukraine
  • Микола Володимирович Домнічев ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67725

Ключевые слова:

навчальний процес, контекстне навчання, знання, професійно-педагогічні вміння та навички

Аннотация

Стаття присвячена питанням використання контекстного підходу при викладанні дисциплін БЖД та цивільного захисту у ВНЗ гірничого профілю, що дає можливість підтримувати зацікавленість студента до предмета і формувати у нього професійну мотивацію. Досвід використання такого навчання показує, що він має велике значення при професійній підготовці майбутнього фахівця і стимулює ініціативу при вивченні предмета

Биографии авторов

Тетяна Анатоліївна Комісаренко, ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра рудничной аэрологии и охраны труда 

Наталія Юріївна Швагер, ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027

Доктор технических наук, профессор

Кафедра рудничной аэрологии и охраны труда 

Оксана Володимирівна Нестеренко, ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра рудничной аэрологии и охраны труда 

Микола Володимирович Домнічев, ГВУЗ Криворожский национальный университет ул. ХХІІ Партсъезда, 11, г. Кривой Рог, Украина, 50027

Кандидат технических наук, доцент

Кафедра рудничной аэрологии и охраны труда 

Библиографические ссылки

Verbickij, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj podhod. Moscow, 270.

Tenishheva, V. F. (2008). Integrativno-kontekstnaja model' formirovanija professional'noj kompetencii. Moscow, 44.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2009). Interaktyvni tehnologii' na zanjattjah BZhD. Visnyk Kryvoriz'kogo tehnichnogo universytetu. Kryvyj Rig: KTU, 24, 140–143.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Nesterenko, O. V., Domnichev, M. V. (2014). Akmeologichni aspekty pidgotovky fahivciv v sferi vyrobnychoi' bezpeky. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 38, 82–86.

Strel'nikov, V. Ju. (2002). Pedagogichni osnovy osobystisnogo j profesijnogo rozvytku studentiv zasobamy innovacijnyh tehnologij navchannja. Kn. 2. Poltava: RVV PUSKU, 230.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2013). Model' kompetencyj ynzhenera po ohrane truda. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 35, 14–18.

Shvag'er, N. Ju. (2014). Formy ta metody organizacii' samostijnoi' roboty studentiv pry vykladanni tehnichnyh dyscyplin. Girnychyj visnyk. Kryvyj Rig: KNU, 97, 15–18.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Kalynychenko, O. V. (2015). Ryzyky pry pidgotovci fahivciv u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Aktual'ni problemy modeljuvannja ryzykiv i zagroz vynyknennja nadzvychajnyh sytuacij na ob’jektah krytychnoi' infrastruktury. Kyiv, 293–299.

Verbickij, A. A. (1983). Igrovye formy kontekstnogo obuchenija. Moscow: Znanie, 234.

Verbickij, A. A., Dubovickaja, T. D. (2003). Konteksty soderzhanija obrazovanija. Moscow: RIC MGOPU im. M. A. Sholohova, 80.

Опубликован

2016-04-30

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование