Обґрунтування ефективності контекстного підходу при навчанні у ВНЗ гірничого профілю

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Комісаренко ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна
  • Наталія Юріївна Швагер ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна
  • Оксана Володимирівна Нестеренко ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна
  • Микола Володимирович Домнічев ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67725

Ключові слова:

навчальний процес, контекстне навчання, знання, професійно-педагогічні вміння та навички

Анотація

Стаття присвячена питанням використання контекстного підходу при викладанні дисциплін БЖД та цивільного захисту у ВНЗ гірничого профілю, що дає можливість підтримувати зацікавленість студента до предмета і формувати у нього професійну мотивацію. Досвід використання такого навчання показує, що він має велике значення при професійній підготовці майбутнього фахівця і стимулює ініціативу при вивченні предмета

Біографії авторів

Тетяна Анатоліївна Комісаренко, ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра рудникової аерології та охорони праці

Наталія Юріївна Швагер, ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Доктор технічних наук, професор

Кафедра рудникової аерології та охорони праці

Оксана Володимирівна Нестеренко, ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра рудникової аерології та охорони праці

Микола Володимирович Домнічев, ДВНЗ Криворізький національний університет вул. ХХІІ Партз’їзду, 11, м. Кривий Ріг, Україна, 50027

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра рудникової аерології та охорони праці

Посилання

Verbickij, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj podhod. Moscow, 270.

Tenishheva, V. F. (2008). Integrativno-kontekstnaja model' formirovanija professional'noj kompetencii. Moscow, 44.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2009). Interaktyvni tehnologii' na zanjattjah BZhD. Visnyk Kryvoriz'kogo tehnichnogo universytetu. Kryvyj Rig: KTU, 24, 140–143.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Nesterenko, O. V., Domnichev, M. V. (2014). Akmeologichni aspekty pidgotovky fahivciv v sferi vyrobnychoi' bezpeky. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 38, 82–86.

Strel'nikov, V. Ju. (2002). Pedagogichni osnovy osobystisnogo j profesijnogo rozvytku studentiv zasobamy innovacijnyh tehnologij navchannja. Kn. 2. Poltava: RVV PUSKU, 230.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2013). Model' kompetencyj ynzhenera po ohrane truda. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 35, 14–18.

Shvag'er, N. Ju. (2014). Formy ta metody organizacii' samostijnoi' roboty studentiv pry vykladanni tehnichnyh dyscyplin. Girnychyj visnyk. Kryvyj Rig: KNU, 97, 15–18.

Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Kalynychenko, O. V. (2015). Ryzyky pry pidgotovci fahivciv u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Aktual'ni problemy modeljuvannja ryzykiv i zagroz vynyknennja nadzvychajnyh sytuacij na ob’jektah krytychnoi' infrastruktury. Kyiv, 293–299.

Verbickij, A. A. (1983). Igrovye formy kontekstnogo obuchenija. Moscow: Znanie, 234.

Verbickij, A. A., Dubovickaja, T. D. (2003). Konteksty soderzhanija obrazovanija. Moscow: RIC MGOPU im. M. A. Sholohova, 80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-30

Номер

Розділ

Педагогічна освіта