Обґрунтування ефективності контекстного підходу при навчанні у ВНЗ гірничого профілю
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.67725Ключові слова:
навчальний процес, контекстне навчання, знання, професійно-педагогічні вміння та навичкиАнотація
Стаття присвячена питанням використання контекстного підходу при викладанні дисциплін БЖД та цивільного захисту у ВНЗ гірничого профілю, що дає можливість підтримувати зацікавленість студента до предмета і формувати у нього професійну мотивацію. Досвід використання такого навчання показує, що він має велике значення при професійній підготовці майбутнього фахівця і стимулює ініціативу при вивченні предмета
Посилання
Verbickij, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj podhod. Moscow, 270.
Tenishheva, V. F. (2008). Integrativno-kontekstnaja model' formirovanija professional'noj kompetencii. Moscow, 44.
Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2009). Interaktyvni tehnologii' na zanjattjah BZhD. Visnyk Kryvoriz'kogo tehnichnogo universytetu. Kryvyj Rig: KTU, 24, 140–143.
Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Nesterenko, O. V., Domnichev, M. V. (2014). Akmeologichni aspekty pidgotovky fahivciv v sferi vyrobnychoi' bezpeky. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 38, 82–86.
Strel'nikov, V. Ju. (2002). Pedagogichni osnovy osobystisnogo j profesijnogo rozvytku studentiv zasobamy innovacijnyh tehnologij navchannja. Kn. 2. Poltava: RVV PUSKU, 230.
Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A. (2013). Model' kompetencyj ynzhenera po ohrane truda. Visnyk Kryvoriz'kogo nacional'nogo universytetu. Kryvyj Rig: KNU, 35, 14–18.
Shvag'er, N. Ju. (2014). Formy ta metody organizacii' samostijnoi' roboty studentiv pry vykladanni tehnichnyh dyscyplin. Girnychyj visnyk. Kryvyj Rig: KNU, 97, 15–18.
Shvag'er, N. Ju., Komisarenko, T. A., Kalynychenko, O. V. (2015). Ryzyky pry pidgotovci fahivciv u vyshhyh navchal'nyh zakladah. Aktual'ni problemy modeljuvannja ryzykiv i zagroz vynyknennja nadzvychajnyh sytuacij na ob’jektah krytychnoi' infrastruktury. Kyiv, 293–299.
Verbickij, A. A. (1983). Igrovye formy kontekstnogo obuchenija. Moscow: Znanie, 234.
Verbickij, A. A., Dubovickaja, T. D. (2003). Konteksty soderzhanija obrazovanija. Moscow: RIC MGOPU im. M. A. Sholohova, 80.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Анатоліївна Комісаренко, Наталія Юріївна Швагер, Оксана Володимирівна Нестеренко, Микола Володимирович Домнічев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.