Выявление бренда и брендинга в профессиональной деятельности архитектора
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.107557Ключові слова:
бренд, брендинг, архитектурное проектирование, индивидуальность, идентичность, бренд-концепция, брендинг города, глобализацияАнотація
В исследовании производится классификация определений бренда и перечисляются его структурные составляющие. Брендинг в архитектуре рассматривается в трех аспектах: в сфере коммерческой недвижимости; архитектор – бренд; брендинг города. Брендинг в сфере коммерческой недвижимости требует наиболее внимательного отношения к бренду со стороны архитектора. Феномен «архитектор – бренд» интересен с социальной точки зрения. Городской брендинг рассмотрен на европейском опыте
Посилання
Vasilevsky, V. V. (2006). Marketing strategy of the shopping center: from shopping to happing. Commercial Rent, 12 (28), 36–39.
Tamberg, V., Badin, A. (2005). Brand. The fighting machine of business. Moscow: New branding, 240.
Ellwood, A. (2003). Basics of branding. Moscow: Publishing House Grand Fair Press, 336.
Chicherova, L. (2007). Profitable place: Brands in circulation. Vedomosti, 72 (1846). Available at: http://franshiza.ru/article/read/dohodnoe_mesto/
Mommaas, H. (2003). City branding. The Necessity of Socio-cultural goals. City branding. Image building & building images. Rotterdam: Nai Uitgevers, 34–45.
Florian, B. (2003). The City as a Brand. Orchestrating a unique experience. City branding. Image building & building images. Rotterdam: Nai Uitgevers, 20–31.
Shipova, I. (2007). Offices in postindustrial Europe: the case of Germany. Project Russia. A business, 4, 74.
Ryabokobylko, S. (2007). The aesthetic project is always successful. Project Russia. A business, 46.
Bronovitskaya, A. (2008). Hotels: features of the genre. Project Russia. Hospitality, 1.
Nikolina, P. (2007). The Milan boom. From the ethics of production to the aesthetics of consumption. Project International, 18.
Speaks, M. (2003). Individualization without identity. City branding. Image building & building images. Rotterdam: Nai Uitgevers, 50–65.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Marina Pominchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.