Расчёт коэффициента рентабельности совместного образовательного проекта с китайским колледжем в городе Чжоушань
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.108525Ключові слова:
международная образовательная программа, методология расчета, коэффициент рентабельности, первичный анализ проектаАнотація
Перспективной является реализация совместных образовательных проектов с китайскими партнерами. Для предварительной оценки успешности подобных проектов, разработана инновационная методология расчёта коэффициента рентабельности совместного образовательного проекта с иностранным колледжем. Данная методология применена для оценки возможности учреждения совместной программы с колледжем в городе Чжоушань, провинция Чжэцзян
Посилання
Dlouha, J., Glavic, P., Barton, A. (2017). Higher education in Central European countries – Critical factors for sustainability transition. Journal of Cleaner Production, 151, 670–684. doi: 10.1016/j.jclepro.2016.08.022
Volotovskaya, O. Samyye populyarnyye napravleniya vyyezda: Polsha, Germaniya i Velikobritaniya [The most popular directions to go: Poland. Germany and Great Britain]. Byznes. Available at: https://www.business.ua/opinions/obuchenie_za_rubezhom_dostupno_bolshinstvu_ukraintsev-268604/
Doklad o razvitii obucheniya kitayskikh studentov za granitsey [Report on developement of education of Chinese students abroad] (2013). Nauchno-issledovatelskiy tsentr Kitaya i globalizatsii sovmestno s Akademiyey obshchestvennykh nauk KNR. Beijing.
Grinevich, L. (2017). Sogodnі v Ukrainі navchaеtsya 2082 studenti z Kitayu [Now in Ukraine 2082 Chinese students are studying]. Available at: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/23/sogodni-v-ukrayini-navchaetsya-2-082-studenta-z-kitayu,%E2%80%93-liliya-grinevich-na-forumi-rektoriv-u/
Leal Filho, W., Shiel, C., Paco, A. (2016). Implementing and operationalising integrative approaches to sustainability in higher education: the role of project-oriented learning. Journal of Cleaner Production, 133, 126–135. doi: 10.1016/j.jclepro.2016.05.079
Lopez, M. A. R. (2017). European Higher Education Area-Driven Educational Innovation. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 237, 1505–1512. doi: 10.1016/j.sbspro.2017.02.237
Dimian, A. C., Bildea, C. S., Kiss, A. A. (2014). Economic Evaluation of Projects. Ch. 19. Computer Aided Chemical Engineering, 35, 717–755. doi: 10.1016/b978-0-444-62700-1.00019-x
Ryzhkov, A. S. (2017). Provision of international educational services based on NUS experience. MEST Journal, 5 (2), 125–137.
Ryzhkov, A. S. (2017). Evaluation of the quality of teaching as an element of management of joint international educational project. ScienceRise, 3, 51–59. doi: 10.15587/2313-8416.2017.95710
Ryzhkov, A. S. (2017). Razrabotka innovatsionnoi metodologii upravleniya proyektami dlya globalnogo rynka obrazovatelnykh uslug [Development of innovative methodology for project management in global educational services market]. Tekhnіchnі nauki ta tekhnologіі, 1 (7), 134–147.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Aleksandr Mochalov, Alexander Ryzhkov, Rostislav Ryzhkov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.