Аналіз моделей фінансування освіти на макрорівні
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.130464Ключові слова:
фінансування, освіта, недержавні джерела, освітній кластер, моделі фінансування, диверсифікація джерелАнотація
Досліджено можливі джерела фінансування системи вищої освіти в Україні на основі вивчення існуючих моделей фінансування у світі. Проаналізовано досвід використання різних джерел фінансування у країнах, що розвиваються, та виявлено основні аспекти напрямів розвитку сфери вищої освіти для України. Визначено перспективність використання недержавних джерел фінансування за рахунок інтеграції освіти, науки й виробництва в умовах науково-освітніх кластерів. Запропоновано формування освітніх кластерів, як перспективної форми взаємодії між учасниками освітнього процесуПосилання
Alpatov, G. Ye. Zakonomernosti razvitiya rossiyskogo professional'nogo obrazovaniya i neobkhodimosti ego modernizatsii. Available at: http://www.ibl.ru/konf/041208/79.html
Korchagova, L. A. (2007). Otsenka konkurentosposobnosti vuza. Marketing v Rossii i za rubezhom, 5, 48–54.
Larionov, M. V. (Ed.) (2005). Actual issues of education development in the OECD countries. Moscow: ID of the Higher School of Economics, 152.
Pawlowski, K. (2004). Rediscovering higher education in Europe. Studies on Higher Education. UNESCO, 136.
Research Universities: Integration of Science and Education: Materials of the Russian-American Seminar "Research Universities" (2005). Moscow: Tver's Innocentre, 234.
Gretler, A. (2000). Research in the field of education in Europe. Perspectives, 3, 81–96.
Digest of Education Statistics. Available at: https://nces.ed.gov/programs/digest/2016menu_tables.asp
Abankina, I. V., Domenkova, B. I., Levshina, T. L., Osovetskaya, N. Ya. (2004). Prospects of educational lending in Russia. Education issues, 4, 64–88.
Reshetnyak, O. I., Zaika, Yu. A. (2017). Vybir dzherel finansuvannya osvitnih program klastera. Biznes Inform, 3, 307–311.
Zaika, Yu. A. (2016). Analysis of the current state of economic conditions for the formation of educational clusters in the world. Science, education, society: topical issues and prospects of development: materials International. Science-practice conf. Odessa, 105–110.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Olena Reshetnyak, Iaroslav Radchenko, Yuliya Zaika, Ievgeniia Levytska, Tetiana Kunicheva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.