Створення дистанційної системи для підготовки до вступних іспитів до магістратури
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.177191Ключові слова:
дистанційна система, дистанційне навчання, студент, викладання, StudyMaster, освітні технології, магістратураАнотація
Метою роботи є розробка системи дистанційного навчання «StudyMaster» із застосуванням Інтернет-технологій для допомоги в підготовці студентів до вступу до магістратури. Для цього були розглянуті дистанційні системи і дистанційне навчання, що включає дослідження теоретичних, методологічних і практичних аспектів організації такого виду навчання. Для розробки цієї системи також розглянуті структура сайту, схема курсу і концептуальна схема БД системи «StudyMaster»
Посилання
Berg, G., Simonson, M. Distance learning. Available at: https://www.britannica.com/topic/distance-learning
Distance education. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Distance_education
Platonenko, O. Iu. (2003). Razrabotka distancionnykh kursov dlia podgotovki bakalavrov. Obrazovatelnye tekhnologii i obschestvo, 6 (1), 156–164.
Golubeva, V. P. (2009). Organizaciia distancionnogo obucheniia studentov v usloviiakh promyshlennogo kolledzha. Moscow, 204.
Malinina, I. A. (2005). Informacionno-metodicheskoe obespechenie distancionnogo obucheniia studentov-menedzherov. Nizhnii Novgorod, 172.
Mikhaleva, G. V., Romashova, T. V. (2014). Osobennosti distancionnogo obucheniia v sisteme obrazovaniia. Aktualnye voprosy sovremennoi pedagogiki. Ufa: Leto, 39–41.
Kolbin, R. V. (2007). Distancionnye obrazovatelnye tekhnologii kak sredstvo obucheniia informatike v usloviiakh profilnoi shkoly. Cheliabinsk, 181.
Abramovskii, A. L. (2014). Distancionnoe obrazovanie na sovremennom etape razvitiia rossiiskogo vysshego obrazovaniia. Tiumen, 203.
Ginzburg, I. V. (2016). Vnedrenie innovacionnoi sistemy distancionnogo obucheniia sotrudnikov predpriiatiia. Saint Petersburg. doi: http://doi.org/10.18720/SPBPU/2/v16-2571
Podluzhnii, A. A. (2016). Razrabotka sistemy distancionnogo obucheniia na baze programmnogo obespecheniia MOODLE versii 3. Ekaterinburg, 85.
Ways Distance Learning Degrees are Changing University Education (2016). Available at: https://www.distancelearningportal.com/articles/143/7-ways-distance-learning-degrees-are-changing-university-education.html
Markova, T., Glazkova, I., Zaborova, E. (2017). Quality Issues of Online Distance Learning. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 237, 685–691. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2017.02.043
Elashkina, N. V. (2006). Formirovanie uchebnoi kompetencii v usloviiakh distancionnogo obucheniia studentov inoiazychnomu obscheniiu: nachalnii etap iazykovogo vuza. Irkutsk, 199.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Nazila Ali Ragimova, Ulduz Gurbanali Mammadov, Vugar Hajimahmud Abdullayev
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.