Использование оздоровительной технологии в процессе занятий физического воспитания студенток педагогических ВУЗов
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27823Ключові слова:
мотивация, гимнастика, фитнес-аэробика, пилатес, шейпинг, настроение, подготовленность, двигательные способностиАнотація
Мы рассматриваем методические подходы к изучению на занятиях физического воспитания нетрадиционных видов гимнастики (фитнес-аэробики, пилатеса, шейпинга) со студентками первых и вторых курсов высших педагогических учебных заведений. Занятия анализируются с позиции повышения интереса студенток к физкультурно-спортивной деятельности, развития физических способностей, повышения физической подготовленности и укрепления здоровья в целом.
Посилання
1. Alter, M. Dzh. (2001). Nauka o gibkosti. Kiev, Olimpiyskaya literatura. 424.
2. Anikeev, D. M. (2012). Ruhova aktivnist u sposobi zhittya studentskoyi molodi. Kiev. 20.
3. Bilokopitova, Zh. A. (2000). Osnovi teoriyi sheypingu. Kiyiv, Naukoviy svit. 33.
4. Gubareva, E. S. (2001). Razvitie pedagogicheskoy tehnologi v ozdorovitelnyih vidah gimnastiki. Kiev. 20.
5. Fomenko, O. V.; Ermakov, S. S. (Ed.) (2014). Sravnitelnyiy analiz fizicheskoy podgotovlennosti i dvigatelno-koordinatsonnyih sposobnostey studentok pervyih i vtoryih kursov vyisshih pedagogicheskih uchebnyih zavedeniy, zanimayuschihsya aerobikoy. Pedagogika, psihologIya ta mediko-bIologIchnI problemi fizichnogo vihovannya i sportu. Harkov, 3, 75–78.
6. Taran, Yu. M. (1997). Sravnitelnyiy analiz effektivnosti razlichnyih vidov ozdorovitelnoy gimnastiki u zhenschin pervogo zrelogo vozrasta. Avtoref. dis. kand. ped. nauk. Kiev, 24.
7. Futorniy, C. M. (2013). Shlyahi udoskonalennya organizatsiyi fizichnogo vihovannya studentiv vischih navchalnih zakladiv. Pedagogika, psihologiya i mediko-biologicheskie problemyi fizicheskogo vospitaniya i sporta, 11, 94–100. http://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.880635
8. Zaharina, E. A. (2008). Formirovanie motivatsii k dvigatelnoy aktivnosti v protsesse fizicheskogo vospitaniya studentov vyisshih uchebnyih zavedeniy. Kiev, 23.
9. Lisitskaya, T. S. (2005). Uchebno-metodicheskoe posobie s kompyuternoy versiey. Aerobika. Horeografiya i dizayn uroka. Moskva, Federatsiya aerobiki Rossii, 16, 28, 29.
10. Sadovskaya, Yu. Ya.; Ermakov, S. S. (Ed.) (2006). Vzaimosvyaz psihofiziologicheskogo i sotsialno-psihologicheskogo urovney funktsionalnogo sostoyaniya zanimayuschihsya aerobikoy. Pedagogika, psihologiya ta mediko-biologichni problemi fizichnogo vihovannya i sportu. Harkiv, HDADM (HHPI), 9, 137–141.
11. Shkola, O. M. (2014). Teoriya ta metodika navchannya: aerobika. Harkiv, SPDFO Brovin O. V., 265.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Елена Валериевна Фоменко, Валерий Харитонович Фоменко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.