Режимы двигательной активности для преподавателей высших учебных заведений в возрасте 50-65 лет
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.28404Ключові слова:
двигательная активность, физическая нагрузка, преподаватели 50–65 летАнотація
Цель работы – обоснование рациональных режимов двигательной активности для преподавателей в возрасте 50–65 лет с риском развития сердечно-сосудистых заболеваний. Представлены рациональные режимы двигательной активности для преподавателей в возрасте 50–65 лет в зависимости от величины физической нагрузки, основанные на модельных характеристиках физического состояния их организма с различной степенью риска развития сердечно-сосудистых заболеваний, а также сенсорный способ прогнозирования признаков неадекватности физических упражнений.
Посилання
1. Holovatch, I. (2010). Analysis of approaches to the definition of “eco-tourism”. Slobozhanskyi scientific sports newspaper, 12–15.
2. Druz, V. A., Pugach, J. I., Pyatysotskaya, S. S. (2010). Medical and biological bases of control of over the physical development of the population. Slobozhanskyi scientific sports newspaper: scientific and theoretical journal. Kharkiv: HDAFK, 3, 115–119.
3. Olijnyk, N. A., Zaitzev, V. P., Bondarenko, T. V. (2007). Modern human problems in the algorithm of health. Slobozhanskyi scientific sports newspaper: scientific and theoretical journal. Kharkiv : HDAFK, 12, 340–344.
4. Gerasymchuk, A. A. (2008). Importance of physical education in shaping a harmoniously developed personality. Materials of the conference “ Information of modern Ukraine ”. Donets’k, 187–192.
5. Zavydivska, N. N., Opolonets, I. V. (2010). Socialization in sport and recreation education. Pedagogy , psychology, medical-biologivcal problems of physical education and sport, 12, 48–51.
6. Evgrafov, I. E. (2008). Optimazation of physical activity of employees of enterprises. Educational and psychological, medical-biological problems of physical culture and sports, 12 (7), 20–26.
7. Kolesnik, Y. A. (2009). Using of physical training to improve emotional state and increase efficiency. Pedagogy, psychology, medical-biological problems of physical education and sport, 5, 124–128.
8. Golubeva, G. N. (2007).The contest of the walking activity depending on the level and form of organization. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical training and sports, 1 (2), 12–18.
9. Romanenko, J. M., Lyannoy, Y. O. (2010). Quality of life as a modern problem of rehabilitology . Slobozhanskyi scientific sports newspaper: scientific and theoretical journal. Kharkiv: HDAFK, 4, 91–95.
10. Arhanhorodskyi, Z. S., Vostroknutov, L. O., Eremenko, V. V. (2010). Physical education as a part of a healthy lifestyle. Slobozhanskyi scientific sports newspaper, 1, 173–176.
11. Sheiko, L. V. (2010). Features of choice of health reasons swimming men 50-60 years old in the classrooms in groups of health. Slobozhanskyi scientific sports newspaper: theoretical scientific journal. Kharkiv: HDAFK, 3, 26–30.
12. Bemben, M. G., Clary, S. R., Barnes, C., Bemben, D. A., & Knehans, A. W. (2006). Effects of ballates, step aerobics, and walking on balance in women aged 50-75 years. Sports Sci. Med., 38, 390–399. doi: 10.1249/00005768-200605001-01871
13. Ivashchenko, L. J., Blagyj, A. D., Usachev, Y. A. (2008). Programming classes ofhealthy fitness. Scientific world, 197.
14. Vretelnyk, E. N., Kozupіtsa, G. S. (2000). Physiological assessment of changes in cardio vascular system during adaptation to physical activity of different sex and age. Actual problems of human knowledge in the field of educational activities, 19–21.
15. Kiseleva, E. A., Kantserova, D. R. (2007). Scientific substantiation of the author’s sports and recreation programs for individuals with variations in health, 1 (2), 1–16.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Сергей Любомирович Попель, Aлексей Владимирович Федорюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.