Прогнозирование распределения пассажирских корреспонденций по участкам маршрутной сети
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.29791Ключові слова:
пассажир, маршрут следования, вероятность выбора маршрута, привлекательность, время ожидания на остановкеАнотація
Мы представляем итерационный алгоритм расчета прогнозных значений загрузки участков маршрутной сети системы городского транспорта. Данный алгоритм предназначен для применения в автоматизированных системах проектирования систем городского пассажирского транспорта и основан на учете влияния фактического времени ожидания пассажира на остановочном пункте на вероятность выбора им маршрута из множества альтернативных. Использование данного подхода позволяет повысить точность прогноза на 5–10 %.
Посилання
Dolya, V. K. (1993). Theoretical basics and methods for organization of passenger bus transportation in largest cities. Exploitation of automobile transport. Moscow Automobile and Highway Institute, 301.
Vdovichenko, V. O. (2004). Effectiveness of city transport system performance. Transport systems. National transport university, 20.
Gorbatchov, P. F., Kopytkov, D. M. (2008). Estimation of passenger reaction on waiting time of urban passenger transport. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 31, 40–42.
Ben-Akiva, M. E., Bierlaire, M. (2003). Discrete choice models with applications to departure time and route choice. Handbook of Transportation Science, 32.
Qiao, K., Zhao, P., Qin, Z.-P. (2013). Passenger route choice model and algorithm in the urban rail transit network. Journal of Industrial Engineering and Management, 6 (1), 113–123. doi: 10.3926/jiem.595
Nefedov, N. A., Al'bert, Avua Dzh. Experimental research of passenger trip route choice probability. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/12, 113–123. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/23140/20894
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Николай Анатольевич Нефедов, Альберт Авуа Джуниор
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.