Этнопсихологические особенности иностранных студентов и национальные различия их образовательных систем
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37396Ключові слова:
региональные, культурные и ментальные особенности, альтернативные технологические решения, этнопедагогикаАнотація
В статье описываются стратегии гармонизации довузовского когнитивного учебного опыта иностранцев и лингводидактических технологий формирования коммуникативной компетенции в условиях обучения языку в полинациональных группах в украинских вузах нефилологического профиля на основе национально ориентированного подхода. Выделяются некоторые проблемы социокультурной адаптации и роль в их нивелировании эффективных приёмов отработки речевых навыков и умений
Посилання
Vatutnev, M. N. (1990). Teoria uchebnika russkogo yazika kak inostranogo.Moscow, 144.
Passov, E. I. (1989). Osnovi kommunikativnoy metodiki obucheniya inoyazichnomu obcheniyu. Moscow, 276.
Rayabokon, A. B. (1998). O tipoligii individualnih stiley uchebnoy deyatelnosti i ih uchete pri konstruirovanii uchebnika inostrannogo uazika. Vestnik TsMO MGU, 1. Available at : www.cie.ru/vestnik/archiva/n1/p1/w02/
Kheylik, V. D. (2012). Korelyaciya nacionalnih metodicheskih tradiciyi i strategiy obucheniya russkomu yaziku inostranih studentov v vuzah Ukraini. Uchebniye zapiski TNU im. V. I. Vernadskogo, 25 (1), 182–187.
Sumeya, A. H. (1998). Teoreticheskiye osnovi sozdaniya programi i nacionalno orientirovanogo uchebnika dlya nachalnogo etapa obucheniya russkomu yaziku v Sudane. Moscow, 170.
Dadley-Evans, T., Swales, J. (1980). Stady modes and students from the Middle East. ELT documents, 109, 91–103.
Hawkey, R., Nakornchai, Ch. (1980). Thai students studying. TLT documents, 109, 70–78.
Harvey, P. A. (1985). Lesson to be learned: Chinese approaches to language learning. 39 (3), 183–186. doi: 10.1093/elt/39.3.183
Bobrisheva, I. E. (2004). Model korekciizadaniyi i uprajneniyi s uchetom kulturno-tipologicheskih stiley i uchebno-poznovatelnoyi deyatelnosti . Russkiy iyazik za rubejom, 1, 38–48.
Chzhao, Y. (2008). Lingvodidakticheskiye osnovi etnoorientirovanogo obucheniya russkomu yasiku i testirovaniya naprimere kitayiskih uchashihsya. Moscow, 297.
Vasetskaya, L. I. (2011). Osobennosti pedagogicheskogo vzaimodeystviya sistemi “ prepodavatel- inostraniy student” na prodvinutom etape. Pedagogyka i psichologiya formuvanya tvorchoy osobistosty : problemi i poshuki [Sbornik nauchn. trudov]. Kiev, 187–191.
Vasetskaya, L. I. (2014). Etno-pedagogicheskie i etno-psihologicheskie aspekti obucheniya inostranih studentov. Aktualnie problem prepodavaniya russkogo yazika kak inostranogo v vuze. Moscow, 190–195.
Mitrofanova, O. D. (1990). Funkcionirovaniye russkogo yazika: metodicheskiyi aspect. Russkiy yazik za rubejom, 2, 23–26.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Екатерина Ивановна Гейченко, Лариса Ивановна Васецкая, Владимир Дмитриевич Хейлик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.