Индивидуализация обучения иностранных студентов в контексте коммуникативно-когнитивного подхода
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37397Ключові слова:
принципы индивидуализации, вариативность, открытость учебных программ, стратегии овладения речью, иностранцыАнотація
В статье рассматриваются аспекты индивидуализации - фактора эффективности обучения языку иностранных студентов-нефилологов. Принцип индивидуализации обосновывается как ведущий принцип коммуникативно-когнитивного подхода к обучению иноязычной коммуникации. Предлагаются методические модели индивидуализации обучения. Описывается соотнесенность свойств обучающихся и приемов обучения. Выделяются признаки индивидуализации и основные компоненты, составляющие стратегию индивидуализации обучения иностранцев
Посилання
Arutyunov, A. R., Kostina, I. S. (1992). Komunikativnaya metodika russkogo yazika kak inostranogo. Moscow, 98.
Geychenko, K. I., Vasetskaya, L. I. (2002). Individualniy pidhid do studentiv – inozemciv u navchani movi spilkuvannya. Chernivtsy, 547.
Zimnyaya, I. A. (1989). Psihologia obucheniya inostrannim yazikam. Moscow, 219.
Kitaygorodskaya, G. A. (1992). Intensivnoe obuchenie inostrannim yazikam. Moscow, 320.
Leontiev, A. A. (1990). Nekotorie problemi obucheniya russcomu yaziku kak inostranomu. Moscow, 189.
Moskovskaya, A. A. (1973) Individualnaya rabota so studentami na zanyatiyah po inostranomu yaziku. Moscow, 177.
Nikolayeva, S. Y. (1987). Individualizacia obucheniya inostranim yazikam. Kiev: Vishya Schkola, 140.
Protasova, Т. Н. (1973). Uchet individualnih osobenostey studentov-inostrancev pri obuchenii chteniyu na russkom yazike. Moscow, 28.
Truhanova, Т. І. (2001). Individualizaciya navchanya profesiino orientovanogo chitanya angliiskoyu movoyu studentiv tehnikumiv ta koledgiv ekonomichnogo profily. Kiev: KNLU, 19.
Unt, I. E. (1975). Individualizaciya uchebnih zadaniy i efektivnost (na material 5 - 8 klassov. Tartu, 28.
Shestopalova, І. О. (2004). Individualizaciya navchannya inozemnih mov u vishuy schkoli Velikoyi Britaniyi. Kiev: Naukoviy svit, 184.
Shlyahov, V. I. (1982). Individualizaciya obucheniya i problema sozdaniya samouchitelya russkogo yazika. Moscow, 19.
Smith, E. C. (Ed.) (2012). Differnciacia i individualizaciya obucheniya i vospitaniya v sisteme neprerivnogo obrazovaniya: Sb. Statey Megdunarodnoy nauchno – prakt. konf. Velikiy Novgorod, 363.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Екатерина Ивановна Гейченко, Лариса Ивановна Васецкая
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.