Корпоративна соціальна відповідальність та працездатність людини
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38672Ключові слова:
організації, можливості людини, корпоративна соціальна відповідальність, суспільство, глобальне управління, ефективністьАнотація
Підприємства, що працюють в 21-му столітті, стикаються з постійним і безстроковими змінами, які визначають ріст багатьох перешкод для розвитку. Зазначені організації становлять частину більш великих і більш складних структур, включаючи міжнародні мережі. Таким чином, їх існування визначається шляхом знаходження рішень, які могли б поліпшити слабкі місця та сприяти прискоренню зростання.
Посилання
Commission of the European Communities (2001). Green Paper: Promoting an European Framework for Corporate Social Responsibility. Available at: http://europa.eu/rapid/press-release_DOC-01-9_en.pdf
Friedman, M. (1970). The Social Responsibility of Business is to Increase Its Profits. The New York Times Magazine.
Wojtyła, K. (1983). Elementarz etyczny (Primer of ethics). Lublin. TN KUL, 89–92.
Markiewicz, B. (1988). Filozofia (Philosophy). Warsaw, PWN, 107.
Janowski, A., Balewski, B. (2014). Corporate social responsibility: does the conception collapse? Ukraine. Economic Annals-XXI. Institute of Society Transformation Ukraine, 11-12(1)/2013
Rybak, M. (2002). Etyka w biznesie (Ethics in business). Lublin.
Perechuda, K. (2006). Sieciowe „zapadanie się” wartości przedsiębiorstwa (Systemic “sinking” of enterprise value). Łódź. SPSPiZ, 7 (1), 35–39.
Rogoziński, K. (2012). Zarządzanie wartością z Klientem. Warszawa. PWN, 440.
Zeithaml, V. A., Bitner, M. J. (2012). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, London. The McGraw-Hill Companies. 2nd Ed., 239.
McClelland, D. C. (1998). Identifying Competencies with Behavioral-Event Interviews. New York. Psychological Science, 9.
Kotarbiński, T. (1982). Traktat o dobrej robocie (Introduction to the science of efficient action). Warsaw. Ossolineum, 151–176.
Drucker, P. (2002). Essential Drucker. Warsaw. MT Biznes, 207.
Oleksyn, T. (2006). Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka (Managing competencies. Theory and practice). Kraków: Oficyna Ekonomiczna, 188.
Kopaliński, W. (1985). Słownik wyrazów obcych (Dictionary of foreign words). Warsaw. Wiedza Powszechna, 416.
Janowski, A., Balewski, B. (2011). Human Performance: Competencies, effectiveness and talent management. Torun. Wydawnictwo UMK.
Rakowska, A., Sitko-Lutek, A. (2000). Doskonalenie kompetencji menedżerskich (Improving managerial skills). Warsaw. PWN, 17.
Listwan, T. (2005). Zarządzanie talentami – wyzwanie współczesnych organizacji (Managing talents – the challenge of modern organisations). Warsaw. IPiSS, 21.
Von Mises, L. (2007). Ludzkie działanie. Traktat o ekonomii. Warsaw. Mises Institute.
Ferguson, A. (1966). An Essay on the History of Civil Society. Edinburgh, 182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Błażej Balewski, Andrzej Janowski
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.