Корпоративна соціальна відповідальність та працездатність людини

Автор(и)

  • Błażej Balewski Вища школа менеджерів у Коніні ul. Zagórowska 3a, Konin, Poland, 62-500, Польща
  • Andrzej Janowski Вища школа управління персоналом, Конін Powstańców Wielkopolskich st. 16, Konin, Poland, Польща

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38672

Ключові слова:

організації, можливості людини, корпоративна соціальна відповідальність, суспільство, глобальне управління, ефективність

Анотація

Підприємства, що працюють в 21-му столітті, стикаються з постійним і безстроковими змінами, які визначають ріст багатьох перешкод для розвитку. Зазначені організації становлять частину більш великих і більш складних структур, включаючи міжнародні мережі. Таким чином, їх існування визначається шляхом знаходження рішень, які могли б поліпшити слабкі місця та сприяти прискоренню зростання.

Біографії авторів

Błażej Balewski, Вища школа менеджерів у Коніні ul. Zagórowska 3a, Konin, Poland, 62-500

Доктор економічних наук

Декан факультету економіки

Andrzej Janowski, Вища школа управління персоналом, Конін Powstańców Wielkopolskich st. 16, Konin, Poland

доктор наук

Декан факультету банківської справи та страхування

Посилання

Commission of the European Communities (2001). Green Paper: Promoting an European Framework for Corporate Social Responsibility. Available at: http://europa.eu/rapid/press-release_DOC-01-9_en.pdf

Friedman, M. (1970). The Social Responsibility of Business is to Increase Its Profits. The New York Times Magazine.

Wojtyła, K. (1983). Elementarz etyczny (Primer of ethics). Lublin. TN KUL, 89–92.

Markiewicz, B. (1988). Filozofia (Philosophy). Warsaw, PWN, 107.

Janowski, A., Balewski, B. (2014). Corporate social responsibility: does the conception collapse? Ukraine. Economic Annals-XXI. Institute of Society Transformation Ukraine, 11-12(1)/2013

Rybak, M. (2002). Etyka w biznesie (Ethics in business). Lublin.

Perechuda, K. (2006). Sieciowe „zapadanie się” wartości przedsiębiorstwa (Systemic “sinking” of enterprise value). Łódź. SPSPiZ, 7 (1), 35–39.

Rogoziński, K. (2012). Zarządzanie wartością z Klientem. Warszawa. PWN, 440.

Zeithaml, V. A., Bitner, M. J. (2012). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, London. The McGraw-Hill Companies. 2nd Ed., 239.

McClelland, D. C. (1998). Identifying Competencies with Behavioral-Event Interviews. New York. Psychological Science, 9.

Kotarbiński, T. (1982). Traktat o dobrej robocie (Introduction to the science of efficient action). Warsaw. Ossolineum, 151–176.

Drucker, P. (2002). Essential Drucker. Warsaw. MT Biznes, 207.

Oleksyn, T. (2006). Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka (Managing competencies. Theory and practice). Kraków: Oficyna Ekonomiczna, 188.

Kopaliński, W. (1985). Słownik wyrazów obcych (Dictionary of foreign words). Warsaw. Wiedza Powszechna, 416.

Janowski, A., Balewski, B. (2011). Human Performance: Competencies, effectiveness and talent management. Torun. Wydawnictwo UMK.

Rakowska, A., Sitko-Lutek, A. (2000). Doskonalenie kompetencji menedżerskich (Improving managerial skills). Warsaw. PWN, 17.

Listwan, T. (2005). Zarządzanie talentami – wyzwanie współczesnych organizacji (Managing talents – the challenge of modern organisations). Warsaw. IPiSS, 21.

Von Mises, L. (2007). Ludzkie działanie. Traktat o ekonomii. Warsaw. Mises Institute.

Ferguson, A. (1966). An Essay on the History of Civil Society. Edinburgh, 182.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-27

Номер

Розділ

Економічні науки