Компенсаційна система на основі комісіі – фактор ефективності або показник патології
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.38673Ключові слова:
агент, система на основі комісії, ефективність, можливості людини, компанія зі страхування життяАнотація
Масові скасування полісів страхування життя, проведених клієнтами страхових компаній, в результаті неетичної практики, здійснюваної страховими агентами, визначили високу ймовірність наявності патології [1] в системі компенсації по організацій зі страхування життя
Посилання
Kieżun, W. (1998). Sprawne zarządzanie organizacją, Podręcznik akademicki. Warszawa. Wydawnictwo SGH. Wydanie II.
Garson, J. M., Forster, M. D. (1997). An Analysis of Life Insurance Illustrations: Regulatory Implications of the Disparity Between Policy Yields Based on Illustrated Versus Actual Surrender Values. Journal of Insurance Regulation, 15, 480–501.
Cupach, W. R., Carson, J. M. (2002). The Influence of Compensation on Product Recommendations Made by Insurance Agents. Journal of Business Ethics, 40 (2), 167–176. doi: 10.1023/a:1020355118527
Act of 22 May (2003). Journal of Laws No. 124. Item 1151. Chapter 2. Article 6. Section 3.
Act of 22 May (2003). on Insurance Activity. Journal of Laws No. 124. Item 1151.
Act of 19 November (1999). on Economic Activity. Journal of Laws. No. 101. Item 1178.
Balewski, B., Janowski, A. (2011). Human performance: Competencies, Effectiveness, Talent Management. Toruń. Wyd. UMK.
Payne, A. (2013). Strategic Customer Management: Integrating Relationship Marketing and CRM. Sydney. University of New South Wales.
Janowski, A. (2013). The economic aspects of insurance. Bydgoszcz. UTP Publications.
Rogoziński, K. (2012). Zarządzanie wartością z Klientem. Warszawa. PWN.
Lisowski, J. (2014). Problemy współczesnego rynku ubezpieczeń. Poznań. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Janowski, A. (2013). Does the personality matter - talent management in life insurance organizations – future perspectives. Bratislava, Acta oeconomica cassoviensia, 55–76.
Rogoziński, K. (2004). Zarządzanie Relacjami w Usługach (Relationship management in services). Poznań. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Gamarra, L. T. (2005). The influence of insurance intermediaries’ qualification on advisory service quality-an empirical analysis. Hamburg. Germany. Helmut Schmidt University.
Napel, S. (2004). Insurance Intermediation -Theoretical Analysis and Practical Issues in the European Market. in: Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft, 93, 67–100.
Gummesson, E. (2014). Commentary on the role of innovation in driving the economy: Lessons from the global financial crisis. Journal of Business Research, 67 (1), 2743–2750. doi: 10.1016/j.jbusres.2013.03.025
Eastman, K. L., Eastman, J. K., Eastman, A. D. (1996). The Ethics of Insurance Professionals: Comparison of Personal Versus Professional Ethics. Journal of Business Ethics, 15 (9), 951–962. doi: 10.1007/bf00705575
Kurland, N. B. (1996). Sales Agents and Clients: Ethics, Incentives, and Modified Theory of Planned Behaviour. Human Relations, 49 (1), 51–74. doi: 10.1177/001872679604900103
Janowski, A., Balewski, B. (2015). Talent Management in Life Insurance Industry, Rediscovering L. von Mises Theory. Journal of US-China Public Administration, 5, 440–453.
Janowski, A. (2007). Kompetencje agentów ubezpieczeniowych a efektywność zakładów ubezpieczeń na życie (Insurance agents' competencies and the efficiency of life insurance companies). Warsaw. Institute of Organization and Management in Industry "Orgmasz".
Jacher, W. (1985). Socjologiczne mierniki efektywności pracy (Sociological indicators of work efficiency). Katowice. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 67.
Vroom, V. (1964). Work and Motivation. New York. John Wiley and Sons.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Andrzej Janowski
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.