Формування математичної грамотності майбутнього вчителя технологій при вивченні дисципліни «Вища математика»
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39151Ключові слова:
вища математика, математична грамотність студента, технологічна освітаАнотація
У статті описується роль дисципліни «Вища математика» у формуванні математичної грамотності майбутнього вчителя технологій, показані психолого-педагогічні основи формування математичних знань і понять у студентів під час вивчення дисципліни. В статті дається поняття інновацій, описана специфіка викладання дисципліни «Вища математика» у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка
Посилання
Dichkivska, I. M. (2004). Innovatsijni pedagogichni tekhnologii. Kiev. Akademvidav, 218.
Zinkovsky, U. (2011). Visha osvita u vitchiznynukh systemach navchanny ta economic. Visha osvita, 9, 16–26.
Gusak, N. V. (2012). Realizatsiy poshukovikh modeley na urokakh trudovogo navchanny v 5–6 klassakh. Naukoviy chasopis Nationalnogo pedagogichnogo universitety imeni M. P. Dragomanova. Seriy №5. Pedagogichni nauki: realii ta perspektivu, 31, 76–81.
Bochar, I. I., Gevko, I. V. (2011). Usloviy intelectualnogo razvitiy uchenikov kak sostavlyushay uchebno-poznavatelnoy deytelnosti v protsese ikh trudovoy podgotovki. Naukovi zapisky Ternopilskogo natsionalnogo pedagogishnogo universitety imeni Volodimira Gnatuka. Seriy: Pedagogica, 3, 64–69.
Aleksuk, A. M. (1998). Pedagogika Vishoi osviti Ukraini. Istoriy. Teoriy. Kiev: Libid, 560.
Galperin, P. Y. (1971). Obuchenie i umstvennoe razvitie. Materiali IV Vsesouznogo Obshestva psykhologov. Tbilisi: Akademiy, 19–24.
Slepkan, Z. I. (2000). Metodika navchanny matematic. Kiev: Zodiak-EKO, 512.
Gumenuk, T. B. (2012). Realizatsiy metodu proektiv u processi pidgotovky maybutnich uchiteliv tekhnologiy. Naukoviy chasopis Natsionalnogo pedagogichnogo universitety imeni M. P. Dragomanova. Seriy №5. Pedagogichni nauki: realii ta perspektivu, 31, 69–76.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Андрій Михайлович Хлопов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.