Формування математичної грамотності майбутнього вчителя технологій при вивченні дисципліни «Вища математика»

Auteurs-es

  • Андрій Михайлович Хлопов Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, Полтава, Україна, 36003, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.39151

Mots-clés :

вища математика, математична грамотність студента, технологічна освіта

Résumé

У статті описується роль дисципліни «Вища математика» у формуванні математичної грамотності майбутнього вчителя технологій, показані психолого-педагогічні основи формування математичних знань  і понять у студентів під час вивчення дисципліни. В статті дається поняття інновацій, описана специфіка викладання дисципліни «Вища математика» у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка

Biographie de l'auteur-e

Андрій Михайлович Хлопов, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, Полтава, Україна, 36003

Доцент, кандидат фізико-математичних наук

Кафедра виробничо-інформаційних технологій та БЖД

Références

Dichkivska, I. M. (2004). Innovatsijni pedagogichni tekhnologii. Kiev. Akademvidav, 218.

Zinkovsky, U. (2011). Visha osvita u vitchiznynukh systemach navchanny ta economic. Visha osvita, 9, 16–26.

Gusak, N. V. (2012). Realizatsiy poshukovikh modeley na urokakh trudovogo navchanny v 5–6 klassakh. Naukoviy chasopis Nationalnogo pedagogichnogo universitety imeni M. P. Dragomanova. Seriy №5. Pedagogichni nauki: realii ta perspektivu, 31, 76–81.

Bochar, I. I., Gevko, I. V. (2011). Usloviy intelectualnogo razvitiy uchenikov kak sostavlyushay uchebno-poznavatelnoy deytelnosti v protsese ikh trudovoy podgotovki. Naukovi zapisky Ternopilskogo natsionalnogo pedagogishnogo universitety imeni Volodimira Gnatuka. Seriy: Pedagogica, 3, 64–69.

Aleksuk, A. M. (1998). Pedagogika Vishoi osviti Ukraini. Istoriy. Teoriy. Kiev: Libid, 560.

Galperin, P. Y. (1971). Obuchenie i umstvennoe razvitie. Materiali IV Vsesouznogo Obshestva psykhologov. Tbilisi: Akademiy, 19–24.

Slepkan, Z. I. (2000). Metodika navchanny matematic. Kiev: Zodiak-EKO, 512.

Gumenuk, T. B. (2012). Realizatsiy metodu proektiv u processi pidgotovky maybutnich uchiteliv tekhnologiy. Naukoviy chasopis Natsionalnogo pedagogichnogo universitety imeni M. P. Dragomanova. Seriy №5. Pedagogichni nauki: realii ta perspektivu, 31, 69–76.

Publié-e

2015-03-22

Numéro

Rubrique

Pedagogy