Специфика модели управления формированием здоровьесберегающей компетентности будущих учителей начального образования
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40596Ключові слова:
здоровьесберегающая компетентность будущих учителей начального образования, модель управления формированием здоровьесберегающей компетентности, компоненты моделиАнотація
Статья посвящена проблеме управления формированием здоровьесберегающей компетентности будущих учителей начального образования. Представлена модель управления формированием здоровьесберегающей компетентности будущих учителей начального образования как педагогическая система, включающая ряд взаимосвязанных компонентов. Приведено описание компонентов модели и их характеристика. Организация деятельности на основе этой модели позволит достичь желаемого результата: эффективно управлять формированием здоровьесберегающей компетентности будущих учителей начального образования в высших учебных заведениях І-ІІ уровней аккредитации
Посилання
Bodrov, V. A. (2005). Practical thinking (specifics and problems of development). Moscow: IP RAN, 410.
Genike, E. A. (2008). Professional competence of a teacher. Biblioteka zhurnala "Direktor shkoly", 5, 176.
Davydova, L. N. (2005). Pedagogical diagnostics as the component of management the quality of education: dissertation. Astrahan, 342.
Drach, I. I. (2013). The administration of professional competence formation of master’s degree applicants of the pedagogics of high school: theoretical and methodological bases. Kyiv: “Dorako-Druk”, 456.
Zviaginskiy, V. I. (2008). The research activity of a teacher. Moscow: Academia, 176.
Maslov, V. I. (2013). Methodology of modelling of pedagogical systems. The materials of interregional scientific-practical conference. The Resource approach in managing the educational establishments. Zhytomyr, 10.
Mitina, L. M. (1996). Psychological diagnostics of communicative abilities of a teacher. Kemerovo.
Kyrulo, V. S. (1999). Modelling of criteria for assessment the devlopment of edication in the region, Pedagogy and Psychology, 2, 35–39.
Svatalova, T. (2011). The tools for assessment of the professional competence of teachers. Preschool education, 1, 95.
Shatrova, E. A. (2010). Modelling of healthcare competence of a teacher. Scientific conference-seminar of young scientists with the results of the researches in the field of psychology, pedagogics and sociology. Scientific-innovative centre, Krasnoyarsk, 116.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олег Анатольевич Ландо
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.