Ефективність використання технології "переверненого навчання" у процесі підготовки майбутніх викладачів вищої школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41398Ключові слова:
«перевернене навчання», перевернений клас, інформаційно-комунікаційні технології навчання, Інтернет, відеолекціяАнотація
Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти можуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності
Посилання
Ahmad, I. M. (2012). Navchannya v distantsiyniy i zmishaniy formi studentiv VNZ [Education of university students in Distance and mixed forms]. Suchasni pidhodi ta innovatsiyni tendentsiyi u vikladanni inozemnih mov: Materiali VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferentsiyi, 248.
Kalenskiy, A. A. (2011). Zastosuvannya pedagogIchnih InformatsIynih tehnologIy u navchalnomu protsesI vischoYi shkoli [The use of information technology in teaching learning process of high school], 280.
Kurvits, M. Perevorachivaem obuchenie. Chast pervaya: predposyilki modeli obucheniya "perevernutyiy klass" [Overturn training. Part One: Background learning model "flipped classroom"]. Available at: http://blognauroke.blogspot.com/2013/09/blog-post_26.html
Mur, M. G., Makintosh, U., Bljek, L. (2006). Informatsionnyie i kommunikatsionnyie tehnologii v distantsionnom obrazovanii: Spetsializirovannyiy uchebnyiy kurs [Information and communication technologies in distance education: Specialized training course], 632.
Prykhodkina, N. O. (2014). Vikoristannya tehnologiyi "perevernenogo navchannya" u profesiyniy diyalnosti vikladachiv vischoyi shkoli [Using "flipped-classroom" in professional work of teachers of high school]. Naukoviy visnik Uzhgorodskogo natsionalnogo universitetu: Seriya: "Pedagogika. Sotsialna robota", 30, 141–144.
Hallberg, S. An Alternate Approach in the Application of the Thayer Concept of Teaching. Available at: https://web.archive.org/web/20140204024004/http://www.usma.edu/cfe/Literature/SHallberg_10.pdf
Ribeiro, R. Q., Bergmann, A. J. Flipped Classroom Pioneer, Reflects on His Journey. Available at : http://www.edtechmagazine.com/k12/article/2013/11/qa-jon-bergmann-flipped-classroom-pioneer-reflects-his-journey
What Is Flipped Learning? Available at: http://flippedlearning.org/cms/lib07/VA01923112/Centricity/Domain/46/FLIP_handout_FNL_Web.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Nataliya Prykhodkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.