Субординаційний концепт ‘marketing’ у сучасному англомовному бізнес-дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.42844Ключові слова:
concept ‘marketing’, business discourse, notional component, sense centre, dynamic frameАнотація
The paper considers architectonics of the concept ‘marketing’ as a subordinate one to the concept ‘market’ which, alongside with other concepts, organizes the conceptual sphere of the basic concept ‘trade’. The notional, sense (sense centres), and schematic (dynamic frame) components are researched, the model of the concept inner structure is developed
Посилання
Langacker, R. (2008). Cognitive Grammar. A basic introduction. New York: Oxford University Press, 427.
Ivashchenko, V. (2006) ‘Conceptualna Representatsiya Fragmentiv Znannia v Naukovo-Mystetsky Kartyni Svitu (na materiali ukrainskoi mystetskoznavchoi terminologii). Kyiv: Dmytro Burago’s Publishing House, 328.
Maslova, V. (2004). Vvedeniye v Kognitivnuyu Lingvistiku. Moscow: Flinta, Nauka, 296.
Pimenova, M., Kondrat’eva, O. (2011). Kontseptualnye Issledovaniya. Moscow: Flinta, Nauka, 176.
Popova, Z., Sternin, I. (2007). Kognitivnaya Lingvistika. Moscow: Vostok-Zapad, 314.
Stepanov, Yu. (1977). Konstantu. Slovar Russkoi Kultury. Opyt Issledovaniya. Moscow: Yazyki Russkoy Kultury, 824.
Zhabotinskaya, S. (2009) Kontsept/Domen: Matrichnaya i Setevaya Modeli. Kultura Narodov Prichernomorya 168, 1, 254–259.
Naumenko, L. (2012) Criterii Vydilennia Kliuchovykh Kontseptiv Suchasnogo Anglomovnogo Business-Dyskursu. Part 1. Movny ta Konsteptualny Kartyny Svitu 42, 197–205.
Agarkova, N.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (Eds.) (2007). ‘Den’gi’. Antologia Kontseptov. Moscow: Gnozis, 304–311.
Babaeva, E.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (Eds.) (2007). ‘Sobsvennost’. Antologia Kontseptov. Moscow: Gnozis, 459–474.
Maiorenko, I.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (Eds.) (2006). ‘Den’gi’. Antologia Kontseptov 4. Volgograd: Paradigma, 60–82.
Novoselova, T.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (2006). ‘Materialnoie Bagatstvo’ Antologia Kontseptov 4. Volgograd: Paradigma, 82–98.
Jsipova, A.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (2007). ‘Kuplia-Prodazha’. Antologia Kontseptov. Moscow: Gnozis, 370–382.
Petelina, Yu.; Karasik, V. I., Sternin, I. A. (Eds.) (2007). ‘Torg’. Antologia Kontseptov. Moscow: Gnozis, 459–474.
Surmach, O (2007). ‘Kontsept ‘Bogatstvo’ v Semantychniy Strukturi Ukrainskih, Rosiyskih ta Angliyskih Frazeologizmiv’. Part 2. Movny ta Konsteptualny Kartyny Svitu 22, 121–125.
St. John, M.-J. (1992). ‘Marketing’. Hempstead: Prentice Hall, 1–92.
Tuck, A., Ashby, M. (Eds.) (2002). Oxford Dictionary of Business English. Oxford: Oxford University Press, 1–493.
Hart, N. A. (1996). ‘The CIM Marketing Dictionary’. Oxford: Butterworth, Heinemann, 1–321.
A Dictionary of Business. Second edition (1996). Oxford: Oxford University Press, 538.
Marketing. Audioenglish dictionary. Available at: http://audioenglish.org/dictionary/marketing.htm
Аnikin, А. В. (Ed.) (1993). Anglo-Russky Slovar po Ekonomike I Finansam. St.Petersburg: Ekonomikfya Shkola, 579.
Collin, P. H. (Ed.) (1997). Dictionary of Business. Teddington: P. Collin Publ, 331.
Collin, P. H. (Ed.) (1997). Dictionary of Marketing. Teddington: P. Collin Publ, 224.
Marketing. Wikipedia, the free encyclopedia. Available at: http://en.wikipedia.org/wiki/Marketing
Market mаnipulation. Wikipedia, the free encyclopedia. Available at: http://en.wikipedia.org/wiki/Market_manipulation
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Liudmyla Naumenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.