Базові передумови появи та ресоціалізації дітей та молоді групи ризику

Автор(и)

  • Тамара Василівна Говорун Філіал Права і Наук про Суспільство Люблінський Католицький Університет імені Яна Павла II в Сталевій Волі (Польща) вул . Жерв Катині, 6, м. Сталева Воля, Польща, 37-450 Інститут психології імені Г .С. Костюка НАПН України вул. Паньківска, 2, м. Київ, Україна, 01033, Польща

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48351

Ключові слова:

ризикована поведінка, чинники загрози, дисфункціональна сімʼя, економічна депривація, агресивність, ресоціалізація

Анотація

Визначаються соціально-психологічні чинники появи молоді групи "ризику", практики з їхньої ресоціалізації. Діти соціально незахищених категорій з молодшого віку набувають передумов патологічних властивостей та асоціальної поведінки, зумовлених повсякденними стресами життя сімʼї, конфліктними ситуаціями у взаємодії зі школою. Юнацтво відзначається відставанням в навчанні, токсикоманією, криміногенністю, різновидами експлуатації. Психокорекційні програми активізують суб,єктність неповнолітнього в уміннях управління гнівом, навчанні та комунікації

Біографія автора

Тамара Василівна Говорун, Філіал Права і Наук про Суспільство Люблінський Католицький Університет імені Яна Павла II в Сталевій Волі (Польща) вул . Жерв Катині, 6, м. Сталева Воля, Польща, 37-450 Інститут психології імені Г .С. Костюка НАПН України вул. Паньківска, 2, м. Київ, Україна, 01033

доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра Педагогіки опікунчо-виховавчої та ре соціалізації

 

доктор психологічних наук, професор, головний науковий співробітник

Посилання

Suhomlynskyj, V. O. (1977). Heart I Give Children. Kyiv: Rad. Shk., 3, 7–278.

The Diagnostic Criteria of DSM-III-R (1994). Kyiv, Abrys, 272.

APA concise dictionary of psychology (2009). Choice Reviews Online, 46 (05), 46–2428–46–2428. doi: 10.5860/choice.46-2428

Bronfenbrenner, U. C. (1989). Ecological Systems Theory. Analysis of Child Development, 6, 187–249.

Bartol R. C. (1995). Criminal Behavior. A Psychological Approach, Fourth edition. New Jersey: Prentice Hall, Englewood Cliffs.

Shaver, P. R., Mikulincer, M. (2011). Human aggression and violence: Causes, manifestations, and consequences. DC: American Psychological Association. doi: 10.1037/12346-000

McWhirter, J., McWhirter, B. T., McWhirter, E. H., McWhirter, R. J. (2007). At-Risk Youth: A Comprehensive Response. For Counselors, Teachers, Psychologists and Human Service Professionals. Belmont: Brooks/Cole Cengage Learning.

Rathus, S. A. (2004). Contemporary Psychology: Better, More, Accessibly. Gdańsk: Gdansk Psychological Publishing House.

Capuzzi, D., Gross, D. R. (Eds.) (2006). Youth at risk. A Prevention Resource for Counselors, Teachers and Parents. Fourth Edition. New Jersey, Ohio: ACA.

Waterman, J., Walker, E. (2009). Helping At-Risk Students) Second Edition. A Group Counseling Approach for Grades 6–9. New York, London: The Guilford Press.

Kendall, C. (2006). Therapy of Children and Youth. Cognitive-Behavioral Procedures. Editor Philip Kendall. Krakow: Jagiellonian University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-22

Номер

Розділ

Психологічні науки