Базові передумови появи та ресоціалізації дітей та молоді групи ризику
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.48351Ключові слова:
ризикована поведінка, чинники загрози, дисфункціональна сімʼя, економічна депривація, агресивність, ресоціалізаціяАнотація
Визначаються соціально-психологічні чинники появи молоді групи "ризику", практики з їхньої ресоціалізації. Діти соціально незахищених категорій з молодшого віку набувають передумов патологічних властивостей та асоціальної поведінки, зумовлених повсякденними стресами життя сімʼї, конфліктними ситуаціями у взаємодії зі школою. Юнацтво відзначається відставанням в навчанні, токсикоманією, криміногенністю, різновидами експлуатації. Психокорекційні програми активізують суб,єктність неповнолітнього в уміннях управління гнівом, навчанні та комунікації
Посилання
Suhomlynskyj, V. O. (1977). Heart I Give Children. Kyiv: Rad. Shk., 3, 7–278.
The Diagnostic Criteria of DSM-III-R (1994). Kyiv, Abrys, 272.
APA concise dictionary of psychology (2009). Choice Reviews Online, 46 (05), 46–2428–46–2428. doi: 10.5860/choice.46-2428
Bronfenbrenner, U. C. (1989). Ecological Systems Theory. Analysis of Child Development, 6, 187–249.
Bartol R. C. (1995). Criminal Behavior. A Psychological Approach, Fourth edition. New Jersey: Prentice Hall, Englewood Cliffs.
Shaver, P. R., Mikulincer, M. (2011). Human aggression and violence: Causes, manifestations, and consequences. DC: American Psychological Association. doi: 10.1037/12346-000
McWhirter, J., McWhirter, B. T., McWhirter, E. H., McWhirter, R. J. (2007). At-Risk Youth: A Comprehensive Response. For Counselors, Teachers, Psychologists and Human Service Professionals. Belmont: Brooks/Cole Cengage Learning.
Rathus, S. A. (2004). Contemporary Psychology: Better, More, Accessibly. Gdańsk: Gdansk Psychological Publishing House.
Capuzzi, D., Gross, D. R. (Eds.) (2006). Youth at risk. A Prevention Resource for Counselors, Teachers and Parents. Fourth Edition. New Jersey, Ohio: ACA.
Waterman, J., Walker, E. (2009). Helping At-Risk Students) Second Edition. A Group Counseling Approach for Grades 6–9. New York, London: The Guilford Press.
Kendall, C. (2006). Therapy of Children and Youth. Cognitive-Behavioral Procedures. Editor Philip Kendall. Krakow: Jagiellonian University Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тамара Васильевна Говорун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.