Структура самоосвітньої діяльності вчителів музики в системі післядипломної освіти

Автор(и)

  • Irina Dubrovina Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини вул. Садова 2, м. Умань, Україна, 20300, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49151

Ключові слова:

самоосвітня діяльність, структура, діяльність, задача, система післядипломної освіти

Анотація

В статті окреслено проблеми безперервної освіти вчителів у сучасній системі післядипломної освіти. Розкрито структуру самоосвітньої діяльності вчителів, розглянуто алгоритм здійснення самоосвітньої діяльності педагогів, проаналізовано категорію "задача". Визначено етапи самоосвітньої діяльності вчителів в системі післядипломної освіти. Проаналізовано критерії самоосвітніх умінь сучасного вчителя. Розглянуто процес засвоєння структури та змісту самоосвітньої діяльності

Біографія автора

Irina Dubrovina, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини вул. Садова 2, м. Умань, Україна, 20300

аспірант

кафедра хореографії та художньої культури

Посилання

Yarmachenka, M. (Ed.) (2001). Pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Pedagogichna dumka, 516.

Zavalko, K. (2013). Self music teacher: Theory and Technology Monograph. Cherkasy: Ed. from. CNU named after Bohdan Khmelnytsky, 274.

Zyazyun, I. (2012). Pedagogy good: ideals and realities. Kyiv: AIDP, 312.

Kovalchuk, V.; Bilenko, T., Keming, B., Chepil, M. et. al. (Eds.) (2004). On the objective conditions and factors upgrading training modern teacher. Сhelovekovedcheskih Studio: Collected Works Drogobytskyy State Pedagogical University named after Ivan Franko. Drogobich: Measurement, 9, 192–196.

Angelovskaya, S. (2007). Samoobrazovatelnaya deyatelnost obuchayushhyxsya s pozycyj nepreryvnogo professyonalnogo obrazovanyya. Dopolnytelnoe professyonalnoe obrazovanye. Moscow, 4 (40), 10–13.

Ilyina, Yu.; Makarenko, S., Smulson, M. (Eds.) (2009). Naukovyj oglyad problematyky uspixu i uspishnosti. Aktualni problemy psyxologiyi: Psyxichna teoriya i texnologiya navchannya, 7 (6), 98–112.

Gorskyj, V. (1996.). Istoriya ukrayinskoyi filosofiyi. Kurs lekcij. Kyiv: Naukova dumka, 127.

Zyazyun, L. (2006.) Samorozvytok osobystosti v osvitnij systemi Franciyi. Kyiv–Mykolayiv: Vyd-vo MDGU im. Petra Mogyly, 388.

Koval, O. (1999). Formuvannya muzychno-estetychnyx zdibnostej pershoklasnykiv yak pedagogichna problema. Naukovi zapysky Nizhynskogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. Mykoly Gogolya. Nizhyn: NDPU, 2, 99–102.

Vagramenko, Ya., Fansyhev, R. (2011). Texnologyya yntellektualnogo analyza tekstovoj ynformacyy v bazax znanyj obrazovatelnoj ekspertnoj systemy. Pedagogycheskaya ynformatyka. Pedagogycheskaya ynformatyka, 1, 65–70.

Babaeva, E. (2011). Problemy organyzacyy neformalnogo y ynformalnogo obrazovanyya v otechestvennoj systeme obrazovanyya. Pedagogycheskye nauky, 5, 9–11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-29

Номер

Розділ

Педагогічні науки