Структура самоосвітньої діяльності вчителів музики в системі післядипломної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49151Ключові слова:
самоосвітня діяльність, структура, діяльність, задача, система післядипломної освітиАнотація
В статті окреслено проблеми безперервної освіти вчителів у сучасній системі післядипломної освіти. Розкрито структуру самоосвітньої діяльності вчителів, розглянуто алгоритм здійснення самоосвітньої діяльності педагогів, проаналізовано категорію "задача". Визначено етапи самоосвітньої діяльності вчителів в системі післядипломної освіти. Проаналізовано критерії самоосвітніх умінь сучасного вчителя. Розглянуто процес засвоєння структури та змісту самоосвітньої діяльності
Посилання
Yarmachenka, M. (Ed.) (2001). Pedagogichnyj slovnyk. Kyiv: Pedagogichna dumka, 516.
Zavalko, K. (2013). Self music teacher: Theory and Technology Monograph. Cherkasy: Ed. from. CNU named after Bohdan Khmelnytsky, 274.
Zyazyun, I. (2012). Pedagogy good: ideals and realities. Kyiv: AIDP, 312.
Kovalchuk, V.; Bilenko, T., Keming, B., Chepil, M. et. al. (Eds.) (2004). On the objective conditions and factors upgrading training modern teacher. Сhelovekovedcheskih Studio: Collected Works Drogobytskyy State Pedagogical University named after Ivan Franko. Drogobich: Measurement, 9, 192–196.
Angelovskaya, S. (2007). Samoobrazovatelnaya deyatelnost obuchayushhyxsya s pozycyj nepreryvnogo professyonalnogo obrazovanyya. Dopolnytelnoe professyonalnoe obrazovanye. Moscow, 4 (40), 10–13.
Ilyina, Yu.; Makarenko, S., Smulson, M. (Eds.) (2009). Naukovyj oglyad problematyky uspixu i uspishnosti. Aktualni problemy psyxologiyi: Psyxichna teoriya i texnologiya navchannya, 7 (6), 98–112.
Gorskyj, V. (1996.). Istoriya ukrayinskoyi filosofiyi. Kurs lekcij. Kyiv: Naukova dumka, 127.
Zyazyun, L. (2006.) Samorozvytok osobystosti v osvitnij systemi Franciyi. Kyiv–Mykolayiv: Vyd-vo MDGU im. Petra Mogyly, 388.
Koval, O. (1999). Formuvannya muzychno-estetychnyx zdibnostej pershoklasnykiv yak pedagogichna problema. Naukovi zapysky Nizhynskogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu im. Mykoly Gogolya. Nizhyn: NDPU, 2, 99–102.
Vagramenko, Ya., Fansyhev, R. (2011). Texnologyya yntellektualnogo analyza tekstovoj ynformacyy v bazax znanyj obrazovatelnoj ekspertnoj systemy. Pedagogycheskaya ynformatyka. Pedagogycheskaya ynformatyka, 1, 65–70.
Babaeva, E. (2011). Problemy organyzacyy neformalnogo y ynformalnogo obrazovanyya v otechestvennoj systeme obrazovanyya. Pedagogycheskye nauky, 5, 9–11.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Irina Dubrovina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.